Hjælp til drengenavne....!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Pige2009

Mor til Liva skriver:

Smiler - ej hvor sjovt, der kan man bare se hvordan man "ser" navnet Men en ting er sikkert - navnet er super fint

Synes ikke, de navne har i spil passer til Liva, men Villads var bestemt med i opløbet hos mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Mor til L&S

Baagøe skriver:

Synes ikke, de navne har i spil passer til Liva, men Villads var bestemt med i opløbet hos mig

Har du nogle forslag som passer til Liva?

Sys du Villads kunne være fint til Liva?!

Anmeld

15. april 2012

l.kjoeller

Mor til Liva skriver:

Ja vi venter jo en dreng og har lidt problemer med navne.. Det må meget gerne passe til storesøster Liva

Jeg er helt vild med Magne... Men manden er ikk helt så vild med det som mig - desværre

Han kan godt lide Sander, og der er jeg nok ikk heeelt solgt endnu...

Hvilket af de 2 kan I bedst lide???

Ellers har vi Snakket lidt om Theo og Villads.....

Har I ikke nogle gode navne, som godt må være lidt specielle og passe til Liva

Glæder mig til at høre

syns lukas passer godt til liva meen er jo nok lidt brugt. syns faktisk sander er rigtig godt så der må jeg nok give din mand ret . Viktor er også sødt

Anmeld

15. april 2012

Pige2009

Mor til Liva skriver:

Har du nogle forslag som passer til Liva?

Sys du Villads kunne være fint til Liva?!

Synes ikke Villads passer til Liva Men noget med to stavelser og som evt. har nogle af de samme bogstaver. Tænker umiddelbart:

Bertram
Noah
Lasse

Anmeld

15. april 2012

Mor til L&S

l.kjoeller skriver:

syns lukas passer godt til liva meen er jo nok lidt brugt. syns faktisk sander er rigtig godt så der må jeg nok give din mand ret . Viktor er også sødt

Ja sys også Lukas er godt brugt og Viktor har altid været på listen indtil at Liva op til flere gange er blevet bidt af en Viktor, nu forbinder jeg navnet med ham

Men ja Sandet er ok... Er bare ikke heeelt solgt endnu, men nogle navne skal man tygge lidt på

Anmeld

15. april 2012

Mor til L&S

Baagøe skriver:

Synes ikke Villads passer til Liva Men noget med to stavelser og som evt. har nogle af de samme bogstaver. Tænker umiddelbart:

Bertram
Noah
Lasse

Ja det er også nogle gode bud foruden at jeg sys Noah er godt brugt

Anmeld

15. april 2012

Pige2009

Mor til Liva skriver:

Ja det er også nogle gode bud foruden at jeg sys Noah er godt brugt

Helt enig Det, jeg tænker, når jeg hører Liva, er, at -i har en lang vokallyd og det ville jeg vælge i drengenavnet også Prøver lige at finde på flere navne

Anmeld

15. april 2012

Mor til L&S

Baagøe skriver:

Helt enig Det, jeg tænker, når jeg hører Liva, er, at -i har en lang vokallyd og det ville jeg vælge i drengenavnet også Prøver lige at finde på flere navne

Ja kan godt følge lidt..... Ih må du meget gerne, har brug for inspiration - de må gerne være lidt specielle

Anmeld

15. april 2012

Pige2009

Mor til Liva skriver:

Ja kan godt følge lidt..... Ih må du meget gerne, har brug for inspiration - de må gerne være lidt specielle

Lauritz

Anmeld

15. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

LUKA - det hedder vores dreng og lillesøster hedder Lina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.