37+0 uha det tæt på nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. april 2012

UngMor17

Åh hvor jeg GLÆDER mig! Jeg glæder mig til det øjeblik jeg får min skønne lille datter op til mig i mine arme, og bare kan holde om hende, kramme hende, kysse hende og give hende ALT min kærlighed! Mit lille hjertebarn!  Føler helt jeg er forelsket i min lille datter som ikke engang er kommet til verden endnu. Det er så fantastisk! Vil egentlig ikke så meget med dette indlæg, nok bare føle jeg kan dele det med nogle skønne kvinder, som måske forstår mig, eller kender følelsen  Da jeg er ret ung, har jeg ikke så mange at dele den ubeskrivelige følelse og glædelse med. 

Her kommer lige et billede af maven. Hun har lagt sig klar, men hvad synes i? Kan man se maven er sunket lidt? Er min mave lille i forhold til uge 37? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Valle81

Stor smuk mave passer perfekt til uge 37 men sunket ser den ikke ud

Anmeld

14. april 2012

lycly

SÅ fin mave! Synes det ser ud som om den er sunket lidt. Og synes bestemt ikke den er lille, sådan så min mave ud en uge før termin (JEG havde meget lille mave)- så den er lige som den skal være

Mht kærligheden, så kan du gange den kærlighed du føler nu, med 1000 når du får hende i armene. Det er en kærlighed så stærk at man næsten ikke kan rumme det Håber du ikke skal vente på hende, alt for længe endnu

Anmeld

14. april 2012

UngMor17

Valle81 skriver:

Stor smuk mave passer perfekt til uge 37 men sunket ser den ikke ud

tusinde tak  nej det synes jeg heller ikke, kan dog se det en smule, nu hvor jeg har gået rundt med den og den plejer at stritte lige ud i luften 

Anmeld

14. april 2012

UngMor17

LunaLykke skriver:

SÅ fin mave! Synes det ser ud som om den er sunket lidt. Og synes bestemt ikke den er lille, sådan så min mave ud en uge før termin (JEG havde meget lille mave)- så den er lige som den skal være

Mht kærligheden, så kan du gange den kærlighed du føler nu, med 1000 når du får hende i armene. Det er en kærlighed så stærk at man næsten ikke kan rumme det Håber du ikke skal vente på hende, alt for længe endnu

Åhh tusinde tak, hvor er det dejligt at få afvide! 

Jeg tror slet ikke jeg kan forstille mig hvilke kærlighed man får, når man har født et barn, og har det i sine arme. Fordi den kærlighed jeg har nu er allerede ubeskrivelig. Så det må jo være helt vildt! Jeg håber heller ikke jeg går over tid, men har fået afvide af min jordemoder at det er ret normalt, når man er meget ung, og førstegangsfødende. Krydser fingre for hun kommer på terminsdatoen! 

Anmeld

14. april 2012

EKBJ

UngMor17 skriver:

Åh hvor jeg GLÆDER mig! Jeg glæder mig til det øjeblik jeg får min skønne lille datter op til mig i mine arme, og bare kan holde om hende, kramme hende, kysse hende og give hende ALT min kærlighed! Mit lille hjertebarn!  Føler helt jeg er forelsket i min lille datter som ikke engang er kommet til verden endnu. Det er så fantastisk! Vil egentlig ikke så meget med dette indlæg, nok bare føle jeg kan dele det med nogle skønne kvinder, som måske forstår mig, eller kender følelsen  Da jeg er ret ung, har jeg ikke så mange at dele den ubeskrivelige følelse og glædelse med. 

Her kommer lige et billede af maven. Hun har lagt sig klar, men hvad synes i? Kan man se maven er sunket lidt? Er min mave lille i forhold til uge 37? 

Fantastisk FLOT rund mave.. 

Anmeld

14. april 2012

UngMor17

EKBJ skriver:

Fantastisk FLOT rund mave.. 

Tusinde tak 

Anmeld

14. april 2012

Fenja09

Super smuk mave! Og kan godt forstå du glæder dig til at din datter i armene, det er også en helt fantastisk og ubeskrivelig følelse

Synes faktisk at din mave sidder højt, så i mine øjne ser det ikke ud til at den er sunket, men det skal nu nok kommer når tid er

Pøj pøj med den forestående fødsel, håber du får en dejlig oplevelse!

/Fenja

Anmeld

15. april 2012

UngMor17

Fenja09 skriver:

Super smuk mave! Og kan godt forstå du glæder dig til at din datter i armene, det er også en helt fantastisk og ubeskrivelig følelse

Synes faktisk at din mave sidder højt, så i mine øjne ser det ikke ud til at den er sunket, men det skal nu nok kommer når tid er

Pøj pøj med den forestående fødsel, håber du får en dejlig oplevelse!

/Fenja

Tusinde tak for de søde ord!  Ja jeg glæder mig bestemt! 

Min mave har altid siddet og strittet lige ud i luften, under graviditeten, så når jeg kigger på mine gamle gravid billeder, og så det nye, kan jeg godt se en stor forskel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.