Av av??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Line8700

Hejsa piger.

Håber at i kan hjælpe mig.

Jeg er næsten 5 uger henne. Det er min første graviditet, så er på bar bund med mange ting.

Jeg har i noget tid nu, følt at det spænder i mit underliv, og har læst mig frem til at det er helt normalt. Godt så..

Før i dag, da jeg var på arbejde, fik jeg ondt. Ikke kramper, eller noget, men ligesom om man ved, så nu har jeg fået min mens! men på en mere intens måde.

Ringede til vagtlægen da jeg kom hjem, og han sagde at det var nok fordi "den" var ved at vende sig (eller noget i den stil)?? Selv om det var tidligt, så kunne det godt gøre ondt. Og uanset hvad så kunne han ikke gøre noget, fordi jeg ikke var længere henne. Så sagde han til mig, at hvis jeg begyndte at bløde kunne jeg lige så godt indse at jeg var igang med en abort. Så jeg kunne krydse mine fingre og håbe på det bedste.

Er der nogen af jer der har prøvet det samme???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

quity

Allerførst stort tillykke med graviditeten.

Ved min 1. graviditet fik jeg stærke smerter 3 dage efter "fabrikationen" og i slutningen af 5. og 6. uge var jeg til scanninger pga smerter, da min læge havde en mistanke til at fosteret sad udenfor livmoderen. Det gjorde den/han heldigvis ikke.

Så min læge sagde at det "bare" var ligamentsmerter hvilket er helt normalt, det er tidligt, men helt normalt. Så du skal ik gå og være bange. Tag til din læge og evt få noget mod smerterne.

Anmeld

14. april 2012

Line8700

quity skriver:

Allerførst stort tillykke med graviditeten.

Ved min 1. graviditet fik jeg stærke smerter 3 dage efter "fabrikationen" og i slutningen af 5. og 6. uge var jeg til scanninger pga smerter, da min læge havde en mistanke til at fosteret sad udenfor livmoderen. Det gjorde den/han heldigvis ikke.

Så min læge sagde at det "bare" var ligamentsmerter hvilket er helt normalt, det er tidligt, men helt normalt. Så du skal ik gå og være bange. Tag til din læge og evt få noget mod smerterne.

Mange tak

Dejligt at hører at der er "normalt". Begyndte at få dumme tanker, om der nu var noget galt, osv. Blev helt depri

Men nu har jeg det meget bedre.

Tak for det

Anmeld

14. april 2012

Gaia

Det er altså helt normalt og den vagtlæge ved vist ik hvad han snakker om..vende sig...øh det er et Embryo for crying out loud. Nå men tilbage til sagen. Grunden til dine mens smerter kan være, den simple og helt normale, at efter ægget har sat sig fast begynder livmoderen at vokse. Dette kan trække i ligamenterne altså de bånd som livmoderen så at sifåge hænger i. Derudover øges blodtilførslen til hele underlivet, på samme måde som ved mens. Og det er det somgiver dig Mens. Smerterne.  Så helt normalt, men træls. Hele området derned bliver mere blodfyldt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.