Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineL skriver: Hvad siger du til 75 kr. pp??
Hvad siger du til 75 kr. pp??
Jeg tænkte mere 50,- bor selv i Rødovre.. Så kan afhente hvis det er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: Jeg tænkte mere 50,- bor selv i Rødovre.. Så kan afhente hvis det er
StineL skriver: Det er iorden. Hvis du sender en PB så kan vi aftale nærmere.Jeg har lagt en masse pigetøj på. Måske der er noget der du vil have med?
Det er iorden. Hvis du sender en PB så kan vi aftale nærmere.Jeg har lagt en masse pigetøj på. Måske der er noget der du vil have med?
Kigger lige
Maria. skriver: Kigger lige
Jeg vil gerne byde 100,- for:
Levis jeans 92
Termosæt 92
Priserne, er det pr del eller pr billede?
Jeg er også interesseret i:
Sorte bukser 98
Maria. skriver: Priserne, er det pr del eller pr billede? Jeg er også interesseret i: Sorte bukser 98 Rød nederdel, 98 Jeans med hjertelapper, 98 Benetton kjole 98 Hva siger du til 130,- i alt for det jeg har skrevet på?
StineL skriver: Er det de sorte bukser til 5 kr eller 10 kr du mener?Der er enten for 145 eller 150 alt efter hvilke bukser du mener. Prisen kan vi godt tale om, skal bare lige hvide hvilke sorte bukser du mener?
Er det de sorte bukser til 5 kr eller 10 kr du mener?Der er enten for 145 eller 150 alt efter hvilke bukser du mener. Prisen kan vi godt tale om, skal bare lige hvide hvilke sorte bukser du mener?
Dem til 5,-
Maria. skriver: Dem til 5,-
StineL skriver: Så 130 kr. også henter du selv? Send lige PB, så får du adressen
Så 130 kr. også henter du selv? Send lige PB, så får du adressen
Super! Jeg skriver lige efter aftensmad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128