Føler mig som gravid - men har hormonspiral.. :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.827 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Den lykkelige

Jeg har haft min hormon spiral i i 6 mdr om nogle dage.. jeg fødte for 13 mdr siden..
Men idag har jeg haft en en følelse i maven/livmoderen ligesom når man kan mærke baby'en sparke imod maveskindet, eller vende sig i maven.. sådan som skvulp agtig..
Jeg troede min mens var startet idag fordi der var MEGET lidt blod imorges.. men jeg plejer ALDRIG have sådan nogle skvulp i livmoderen som jeg har nu.. har mærket det rigtig mange gange i løbet af hele dagen..
Nogen som kender til det??
Er sku lidt nervøs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Maja88

Den lykkelige skriver:

Jeg har haft min hormon spiral i i 6 mdr om nogle dage.. jeg fødte for 13 mdr siden..
Men idag har jeg haft en en følelse i maven/livmoderen ligesom når man kan mærke baby'en sparke imod maveskindet, eller vende sig i maven.. sådan som skvulp agtig..
Jeg troede min mens var startet idag fordi der var MEGET lidt blod imorges.. men jeg plejer ALDRIG have sådan nogle skvulp i livmoderen som jeg har nu.. har mærket det hele dagen..
Er sku lidt nervøs..

jeg har det faktisk på samme måde og jeg har fået tjekket om jeg var gravid og er jeg ikke....

men tænker om det er dine tarme som værker... siger jeg ihvertfald til mig selv

Anmeld

14. april 2012

-Sigrid-

Den lykkelige skriver:

Jeg troede min mens var startet idag fordi der var MEGET lidt blod imorges.. men jeg plejer ALDRIG have sådan nogle skvulp i livmoderen som jeg har nu.. har mærket det rigtig mange gange i løbet af hele dagen..
Er sku lidt nervøs..

Det er meget normalt når tarmene falder "på plads"

Anmeld

14. april 2012

Rødhætte

Den lykkelige skriver:

Er sku lidt nervøs..

Tror ikke du skal være nervøs. Jeg har også en hormonspiral og synes også ind imellem jeg kan mærke fantom spark.. Tror måske også man har haft disse "spark" inden man blev gravid, men nu hvor man har prøvet at mærke liv minder det bare meget om det.. Hvis du er meget i tivivl synes jeg da du skal tage en test.

Anmeld

14. april 2012

Lone Jakobsen

jeg tror umiddelbart bare det er din krop der spiller dig et puds.

jeg har for ca 2 år siden, været hele turen igennem. jeg havde ømme bryster, var utilpas, oppustet og min mens var meget underlig (jeg havde også hormonspiral) jeg tog endda en g test som viste svag posetiv... men der var ikke noget.

jeg blev grundigt undersøgt ved lægen og fik endda en mamografi, men det var åbenbart bare min krop der var "falsk gravid".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.