Øre termometer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Fam. Madsen

Hej

vi har et øre termometer, sådan et fint et der hedder beurer Ft55

det her  http://www.beurer.com/web/en/product/body_temperature/detail.php?pk=31&id=1958&bek=130&bct=%26nbsp%3B%26gt%3B%26nbsp%3B%26nbsp%3B%26gt%3B%26nbsp%3BFT60

er der nogen der har sådan en.

jeg kan ikke forstå at vi kan tage vores børns tempratur og et minut sener tage den igen også er den stegen 0,6 grad det er da ikke normalt så tror ikke den virker.

vi har kun haft det i godt 14dage. så vi kender det slet ikke  og vi har en brusanvisninger på alt andet en dansk og har prøvet og google det men kan ikke finde en brugsanvisning på dansk.

nogen der kender dette termomter som kan hjælpe os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Fanny Holbech

Et øretermometer er ikke så præcist som andre termometre.

Generelt mener jeg at man siger at der er en usikkerhed på 1 grad mere eller mindre, hvilket jo er ret meget.

Jeg har i hvert fald kasseret vores øretermometer og tager altid mine børns temperatur i numsen, da det er det mest præcise. Det andet kan man jo ikke bruge til noget.

Anmeld

14. april 2012

tweety2060

Fanny Holbech skriver:

Et øretermometer er ikke så præcist som andre termometre.

Generelt mener jeg at man siger at der er en usikkerhed på 1 grad mere eller mindre, hvilket jo er ret meget.

Jeg har i hvert fald kasseret vores øretermometer og tager altid mine børns temperatur i numsen, da det er det mest præcise. Det andet kan man jo ikke bruge til noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.