Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Søger disse fine sko.. Kan ikke finde dem på nettet nogen steder.
Det skal være den aller aller mindste str..
De må også gerne være sølv med lilla sommerfugle..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Emily2012<3 skriver: Søger disse fine sko.. Kan ikke finde dem på nettet nogen steder. Det skal være den aller aller mindste str.. De må også gerne være sølv med lilla sommerfugle..
Hej
Har fundet nogen der ligner dem lidt
http://blinkesko.dk/boernesko-med-lys/34-ballerina-sko/49-ballerina-sko-kennedy-lilla-lak-med-somerfugle-og-sten-str-24-30/
Tina&Martin skriver: hvad hedder skoen ???
hvad hedder skoen ???
De hedder vist En fant?
Synes bare ikke jeg kan finde dem..
Barnepigen skriver: Hej Har fundet nogen der ligner dem lidt http://blinkesko.dk/boernesko-med-lys/34-ballerina-sko/49-ballerina-sko-kennedy-lilla-lak-med-somerfugle-og-sten-str-24-30/
Øv de er ikke lige mig..
Nu har jeg ledt i 100 år .. Gad vide om de ikke er udgået ??BTW En fant er et rigtig godt mærke
morethanperfect skriver: Nu har jeg ledt i 100 år .. Gad vide om de ikke er udgået ??BTW En fant er et rigtig godt mærke
Har set dem i ønskebørn, men de koster 199, og det synes jeg er mange penge for et par små sko.. Men måske jeg bare skulle købe dem..
Emily2012<3 skriver: Har set dem i ønskebørn, men de koster 199, og det synes jeg er mange penge for et par små sko.. Men måske jeg bare skulle købe dem..
Nåå .. Det koster de .. Det er virkelig også et godt mærke vil jeg lige sige .. Oscar har et par også , og de er super lækre ..
morethanperfect skriver: Nåå .. Det koster de .. Det er virkelig også et godt mærke vil jeg lige sige .. Oscar har et par også , og de er super lækre ..
Ja de virker også super lækre.. Og super bløde..
Og så er de jo bare SÅÅ kære..
Emily2012<3 skriver: Ja de virker også super lækre.. Og super bløde.. Og så er de jo bare SÅÅ kære..
De er virkelig fine ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128