Åh, for pokker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

linemus

Så tog mændene i skoven for at fælde træer, og jeg skulle bare lige spise morgenmad og tjekke baby.dk mens pigerne sov, og derefter rydde gevaldigt op i hytten, og hvad sker der så? Brødene i brødristeren bliver kolde, teen trækker for længe, tilsidst vågner pigerne, og hvad har jeg nået???? Ja, jeg er da blevet opdateret med, hvad der er sket i jeres liv det sidste døgn.

Suk, nu starter frokost-seancen så og varer indtil de skal sove igen kl.15. Gider bare ikke lige i dag. Andre der er kørt lidt sur i den daglige trummerum? Synes det er det samme igen og igen og igen og igen...

Knus Line - der synes man burde optjene ferie mens man gik på barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

Anna-Rosa

linemus skriver:

Så tog mændene i skoven for at fælde træer, og jeg skulle bare lige spise morgenmad og tjekke baby.dk mens pigerne sov, og derefter rydde gevaldigt op i hytten, og hvad sker der så? Brødene i brødristeren bliver kolde, teen trækker for længe, tilsidst vågner pigerne, og hvad har jeg nået???? Ja, jeg er da blevet opdateret med, hvad der er sket i jeres liv det sidste døgn.

Suk, nu starter frokost-seancen så og varer indtil de skal sove igen kl.15. Gider bare ikke lige i dag. Andre der er kørt lidt sur i den daglige trummerum? Synes det er det samme igen og igen og igen og igen...

Gør man ikke det?:)

Anmeld

8. marts 2008

linemus

Anna-Rosa skriver:

linemus skriver:

Nå, ja det kan godt være. Nu er jeg på SU så jeg er ikke inde i reglerne, men tænkte nu også mere på at optjene ferie hjemmefra. Synes jeg er på job 24-7...

Anmeld

8. marts 2008

Marco2

Hej Line.

Kigger lige indefor selvom jeg er på arbejde ;)

Men kender godt det med den daglige trummerum. SÅ jeg er virkelig begyndt at tage afsted til mange ting med Emily. Men det er jeg sgu ikk esikker på jeg orkede med 2 unger....... poor you... Men har manden ikke ferie i påsken så I kan deles om opgaverne og du også kan få lidt fri??

AG - back to work...

Anmeld

8. marts 2008

Nadi

Ja tak dét kender jeg! Min kæreste "klager" over at være på arbejde, ved godt han arbejder længe (6-18). Men jeg føler godt nok også at jeg arbejder 24/7!!!

Glæder mig til at komme igang med mit studie og få et andet imput i hverdagen, selvom det er kanon hyggeligt at gå hjemme ved bettemanden, har man behøv for at få hjernen igang igen.

-Nadia

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

linemus skriver:

Anna-Rosa skriver:

linemus skriver:

Nå, ja det kan godt være. Nu er jeg på SU så jeg er ikke inde i reglerne, men tænkte nu også mere på at optjene ferie hjemmefra. Synes jeg er på job 24-7...

Ja ok..Det forstår jeg dælme godt..du trænger til at kommer væk et par dage og blive rigtig forkælet....Og rigtig forkælelse kunne i mit univers være at få lov at sove om natten og sent næste morgen...have tid til at se det program i teli, eller gå i butikker uden man har en skrigende sulten unge..... God weekend til dig anyway(H)

Anmeld

8. marts 2008

linemus

Anna-Rosa skriver:

linemus skriver:

Anna-Rosa skriver:

linemus skriver:

Ja ok..Det forstår jeg dælme godt..du trænger til at kommer væk et par dage og blive rigtig forkælet....Og rigtig forkælelse kunne i mit univers være at få lov at sove om natten og sent næste morgen...have tid til at se det program i teli, eller gå i butikker uden man har en skrigende sulten unge..... God weekend til dig anyway(H)

Netop ;D Også god weekend til dig!

Anmeld

8. marts 2008

Tynen

Jeg havde det meget svært med det i starten - Bare at tænke:Åhh, så er det endnu en dag hvor man står op, servicerer, tjekker NB (Var det dengang) og går i seng lidt senere..

Men er faktisk inde i en ret god periode lige nu hvor jeg nyder det - Men ARGH!
Kan godt huske hvor nitte jeg syntes det var for bare en uge siden - Og mændene? De kan jo bare stikke af :D

Trine

Anmeld

8. marts 2008

ka li ja

åhhh ja jeg elsker også bare at gå hjemme.. men ikke med 2 børn. hvis jeg skulle det til hverdag så startede jeg gerne i morgen. så forstår dig godt.
men ja jeg har lyst til at gå hjemme resten af livet.. aj måske ikke, men lige for tiden passer det mig fint ;o)

Anmeld

8. marts 2008

linemus

Jeg kan nu også rigtig godt li' at gå hjemme. Men hold kæft, det tager tid at passe to små. Bare når de kommer ind til middag, skal de skiftes, have mad, skiftes igen evt. nyt tøj også, og bare det kan let tage 2-3 timer! Og når de så kommer ud og sove igen, skal der ryddes op og gøres klar til aftensmaden som også skal planlægges og junior kommer hjem osv. og så fortsætter det indtil de alle sover kl.20-20.30. Så jeg synes jeg mangler nogle timer i døgnet... Men de skal da bare lige kigge på mig med deres frække grin, så har jeg glemt alt om, hvor træls det er :) Og lige nu kravler de rundt og leger med hinanden og hygger sig, så jeg kan sidde her foran skærmen. Trænger vist til lidt luftforandring og til at snakke med voksne mennesker... Og det hjælper ikke meget at gå en tur, for byen her er bare død død død... Med mindre jeg vil ud og snakke med gamle damer :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.