symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. april 2012

frk andreasen

hej tøser ville lige høre hvor mange symp i er begyndt at have?

jeg kan få en del kvalme om morgen men kun lige sådan den topper kaster syre op også den væk igen. også en anelse ubehag hele dagen

trætheden overvældene engang imellem.

lændesmerter/bækkensmerter ( men døjede med bækkenløsning de sidste to gange så det nok det der er på vej igen)

sys mine bryster er blevet en anelse større og mere runde ( de plejer at være gamle slatne amme bryster) men de er ikke ømme. kommer mælk ud engang imellem

og brystspændninger engang imellem.

efter fysisk aktivitet sys jeg der kommer gang i ligamenterne puha

stik og jag de sidste dage i underlivet og i siderne

og mens agtige fornemmelser kan ikke have nogle bukser på der klemmer på maven også er jeg meget oppustet om aftnen. men sys allerede min mave buler om morgnen også.

humørsvingninger puha det ene øje blik er jeg helt oppe i det røde felt og det næste føler jeg den største kærlighed og glæde og tuder næsten bare af at se på mine unger.. total syret

jeg tror det var det kan ikke komme på mere

åhh jo har erklæret min kærlighed til chips og sodavand. gjorde jeg osse med min datter så gad vide.....

knus herfra glæder mig til at høre om jeres symptomer

tanja 4+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Miss BananaHammock

frk andreasen skriver:

hej tøser ville lige høre hvor mange symp i er begyndt at have?

jeg kan få en del kvalme om morgen men kun lige sådan den topper kaster syre op også den væk igen. også en anelse ubehag hele dagen

trætheden overvældene engang imellem.

lændesmerter/bækkensmerter ( men døjede med bækkenløsning de sidste to gange så det nok det der er på vej igen)

sys mine bryster er blevet en anelse større og mere runde ( de plejer at være gamle slatne amme bryster) men de er ikke ømme. kommer mælk ud engang imellem

og brystspændninger engang imellem.

efter fysisk aktivitet sys jeg der kommer gang i ligamenterne puha

stik og jag de sidste dage i underlivet og i siderne

og mens agtige fornemmelser kan ikke have nogle bukser på der klemmer på maven også er jeg meget oppustet om aftnen. men sys allerede min mave buler om morgnen også.

humørsvingninger puha det ene øje blik er jeg helt oppe i det røde felt og det næste føler jeg den største kærlighed og glæde og tuder næsten bare af at se på mine unger.. total syret

jeg tror det var det kan ikke komme på mere

åhh jo har erklæret min kærlighed til chips og sodavand. gjorde jeg osse med min datter så gad vide.....

knus herfra glæder mig til at høre om jeres symptomer

tanja 4+6

Hvis du spørger mig - så har jeg ingen symptomer ud over meget lidt ømme brystvorter. Da jeg har været i behandling og blev svært overstimuleret, så er den træt jeg har nu, ingenting i forhold til det jeg havde for 14 dage siden - så det er svært at vurdere.

SPørger du min kæreste og chef (han ved det godt pga. behandling), så har jeg humørsvingninger og tudeture over ingenting 

Men ingen kvalme

Måske lidt ligament smerter, især efter træning. (træner 2 timer om dagen i forbindelse med mit arbejde, så det er hver aften)

Er spændt på at se om jeg kommer glat igennem uden alt for mange kvalme anfald osv. 

Er vist ca. 4 + 5 nu - det er svært at regne med når man er i behandling, for mens ligger ikke 14 dage før ÆL. Nu må vi se til scanningen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.