Punkterfrie dæk til barnevogn/klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.889 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. april 2012

pemiro

Hey alle.

Håber i har det godt derude..

Vil lige gøre opmærksom på, at hvis i ønsker punkterfrie dæk på jeres vogne, men ikke ønsker at betale for dem i dyre domme, så kan i bare tage et hjul med til cykelhandleren som så kan bestille dæk hjem.

Vi har gjort det, både fordi vi ikke ønsker hårde gummihjul, og fordi vi har en kolonihave hvor vi helt sikkert vil punktere mange gange nede.

Så jeg bestilte dæk og slange fra cykelhandleren, og kom kun af med 396 for 4 sæt..

Blot til info

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hey alle.

Håber i har det godt derude..

Vil lige gøre opmærksom på, at hvis i ønsker punkterfrie dæk på jeres vogne, men ikke ønsker at betale for dem i dyre domme, så kan i bare tage et hjul med til cykelhandleren som så kan bestille dæk hjem.

Vi har gjort det, både fordi vi ikke ønsker hårde gummihjul, og fordi vi har en kolonihave hvor vi helt sikkert vil punktere mange gange nede.

Så jeg bestilte dæk og slange fra cykelhandleren, og kom kun af med 396 for 4 sæt..

Blot til info

Skifter cykelhandleren så bare dækkene fra alm lufthjul til punkterfrie?

Det er godt nok smart! Har oz haft mine tanker omkring vores lufthjul men synes bare de punkterfrie vi har prøvet i butikkerne har været så hårde til sammenligning

Anmeld

14. april 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Skifter cykelhandleren så bare dækkene fra alm lufthjul til punkterfrie?

Det er godt nok smart! Har oz haft mine tanker omkring vores lufthjul men synes bare de punkterfrie vi har prøvet i butikkerne har været så hårde til sammenligning

Dem jeg har fået føles omtrent som et ganske almindeligt dæk.. De har stadig den dejlig bløde kvalitet, netop også derfor vi valgte at gøre det på denne måde.

Cykelhandleren kan sagtens skifte dem, vi valgte bare at tage vores med hjem og gøre det selv, da min kæreste godt kan fixe sådan noget

Anmeld

14. april 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Dem jeg har fået føles omtrent som et ganske almindeligt dæk.. De har stadig den dejlig bløde kvalitet, netop også derfor vi valgte at gøre det på denne måde.

Cykelhandleren kan sagtens skifte dem, vi valgte bare at tage vores med hjem og gøre det selv, da min kæreste godt kan fixe sådan noget

Så det i har fået er måske bare lufthjul der er mere solide? Eller er der slet ik slanger med til de nye hjul?

Min kæreste kan oz sagens skifte, men er nu lidt i tvivl om vores barnevogn sådan uden videre kan skifte.. Vi har købt en Teutonia Monsun S med drejehjul og de er jo mindre end baghjulene..

Anmeld

15. april 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Så det i har fået er måske bare lufthjul der er mere solide? Eller er der slet ik slanger med til de nye hjul?

Min kæreste kan oz sagens skifte, men er nu lidt i tvivl om vores barnevogn sådan uden videre kan skifte.. Vi har købt en Teutonia Monsun S med drejehjul og de er jo mindre end baghjulene..

Vi har fået ganske almindelige slanger og dæk.. Forskellen er bare at der er et tyndt kevlar lag inde i dækket, der gør at de er punkterfrie.. Så de føles faktisk akkurat som almindelige dæk...

Anmeld

16. april 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Vi har fået ganske almindelige slanger og dæk.. Forskellen er bare at der er et tyndt kevlar lag inde i dækket, der gør at de er punkterfrie.. Så de føles faktisk akkurat som almindelige dæk...

Se DET lyder bare smart!

Anmeld

16. april 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Se DET lyder bare smart!

Det er nemlig bare skide smart

Anmeld

16. april 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det er nemlig bare skide smart

Nu sidder jeg lidt og håber cykelhandleren oz kan bestille små hjul hjem så vi kan få til vores barnevogn!

Det er jo en bekymring mindre lige pludselig

Anmeld

16. april 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Nu sidder jeg lidt og håber cykelhandleren oz kan bestille små hjul hjem så vi kan få til vores barnevogn!

Det er jo en bekymring mindre lige pludselig

Mon ikke? Forhandleren af vognen har jo fået dæk et eller andet sted fra, så må cykelhandleren også kunne gøre noget..

Men du skal ta et af hver hjul med, så de ved hvad størrelser det skal være

Anmeld

16. april 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Mon ikke? Forhandleren af vognen har jo fået dæk et eller andet sted fra, så må cykelhandleren også kunne gøre noget..

Men du skal ta et af hver hjul med, så de ved hvad størrelser det skal være

Ja selvfølgelig

Vi må lige en tur forbi mine forældre og pille et par hjul af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.