brug for svar :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. april 2012

MiaLarsen

Nu har jeg længe gået rundt og har fået så mange jag, så det har gjort smader ondt i bæknet og skamben.. og plukveerne er ved og komme meget nu.. og for et par dage siden fik jeg 2 på en halv time.. 

går jeg mon i fødsel snart.. 

føler han presser så meget på, føler han ville ud nogen gange.. presser så meget så det gør ondt på sådan en måde hvor man ikke kan sidde stille. :/ 

nogen der har nogen gode svar om jeg muligvis kunne føde snart? 

jeg er 37 hele uger imorgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

lassemor07

MiaLarsen skriver:

Nu har jeg længe gået rundt og har fået så mange jag, så det har gjort smader ondt i bæknet og skamben.. og plukveerne er ved og komme meget nu.. og for et par dage siden fik jeg 2 på en halv time.. 

går jeg mon i fødsel snart.. 

føler han presser så meget på, føler han ville ud nogen gange.. presser så meget så det gør ondt på sådan en måde hvor man ikke kan sidde stille. :/ 

nogen der har nogen gode svar om jeg muligvis kunne føde snart? 

jeg er 37 hele uger imorgen 

Det er jo svært af svare på om der går 1 dag eller 2 uger men ingen tvivl om af din krop er ved af gøre sig klar til snarlig fødsels

Anmeld

14. april 2012

Muffinmus

uha, sådan har jeg desværre haft det i et par uger...det sker jo når de rykker ned i bækkenet, er ikke tegn på fødsel, men de rammer bare en frygteligt masse nerver dernede og som gør mega naller...og ja, det kan sagtens føles som om de er ved at grave sig ud dernede....men det gør de ikke:-)

Plukveer der kommer oftere er også en del af pakken, de forbereder jo til veerne kommer engang:-)Nogle dage har jeg måske kun 5 mens jeg andre dage kan have 6 i timen....det er meget forskelligt.

Så, ja, du må se tiden an som os andre,baby kommer når den vil uanset hvad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.