1-2 år: Str. 86-92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.025 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. april 2012

*A*

Hej,

Jeg søger natdragter og bukser til drenge i str. 86-92. Tøjet skal ikke være tøtrretumblet og skal komme fra et røgfrit hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

th

*A* skriver:

Hej,

Jeg søger natdragter og bukser til drenge i str. 86-92. Tøjet skal ikke være tøtrretumblet og skal komme fra et røgfrit hjem

hej må det være fødder i natdragterne, for så har jeg 5 helt ny med mærke på i str 92.

har også bukser i 86 men ikke i 92 endnu.

Anmeld

14. april 2012

th

*A* skriver:

Hej,

https://www.baby.dk/debat/169078pi1/toej--drenge/12 -aar-nogen-der-mangle-toej-i-7486.aspx der er billeder af det jeg har i 86 og man behøver ikke at købe bluser med i sæt sælger også hver for sig

Anmeld

14. april 2012

bullerbassen

Jeg har en salgsannonce herinde med tøj str 92. Kommer fra røgfrit hjem og ej tørretumblet

Anmeld

14. april 2012

*A*

th skriver:

hej må det være fødder i natdragterne, for så har jeg 5 helt ny med mærke på i str 92.

har også bukser i 86 men ikke i 92 endnu.

Meget gerne med fødder... Hvad koster de? Har du billede?

Anmeld

14. april 2012

*A*

th skriver:

https://www.baby.dk/debat/169078pi1/toej--drenge/12 -aar-nogen-der-mangle-toej-i-7486.aspx der er billeder af det jeg har i 86 og man behøver ikke at købe bluser med i sæt sælger også hver for sig

Ohh... Der var mange billeder... Hvad skal du have for ALLE cowboybukserne samt natdragterne?

Anmeld

14. april 2012

*A*

bullerbassen skriver:

Jeg har en salgsannonce herinde med tøj str 92. Kommer fra røgfrit hjem og ej tørretumblet

Alle tiders... Tjekker lige

Anmeld

14. april 2012

th

*A* skriver:

Meget gerne med fødder... Hvad koster de? Har du billede?

Her er billede der var kun 4 mente det var 5... hmm pris har selv givet 250 kr. hvad siger du til 150 med porto.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2012

*A*

th skriver:

Her er billede der var kun 4 mente det var 5... hmm pris har selv givet 250 kr. hvad siger du til 150 med porto.

Lækkert... Hvad bliver prisen med alle dine comboybukser oveni incl. porto?

Anmeld

14. april 2012

th

*A* skriver:

Lækkert... Hvad bliver prisen med alle dine comboybukser oveni incl. porto?

har 10 par cowboy bukser i 86

hvad tiger du til 360 kr for dem og natdragterne med porto. portoen er 67 uden omdeling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.