Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LR85 skriver: Det er egentlig ikke bevidst. Bare de navne vi er faldet for.
Det er egentlig ikke bevidst. Bare de navne vi er faldet for.
hehe okay
Pigenavn har vi aldrig rigtig diskuteret, siden jeg var ret lille har jeg haft et ønske og det navn har min kæreste været fin med siden vi mødtes.
Til MD så vi så at vi venter os en dreng så kort tid efter blev vi enige (jeg gav mig) om et drengenavn. Lionel
LilleLene skriver: Hej piger Eftersom de fleste af jer ved hvad køn det bliver, har i så bestemt navn ? Og hvad er navnet hvis man må spørger Her har vi 2 navne at gå ud fra, Hvis barnet passer til navnet Pige : Karla Dreng: Xenius
Hej piger Eftersom de fleste af jer ved hvad køn det bliver, har i så bestemt navn ?
Og hvad er navnet hvis man må spørger
Her har vi 2 navne at gå ud fra, Hvis barnet passer til navnet
Pige : Karla
Dreng: Xenius
Jeg er ret vild med jeres pigenavn
Tina. skriver: Vores lille prinsesse skal hedde Alma, og så skal hun hedde Birgitte til mellemnavn, efter hendes Farmor, som gik bort da min kæreste var 5 år gammel. Ikke med bindestreg eller noget, bare som et lille mellemnavn.
Vores lille prinsesse skal hedde Alma, og så skal hun hedde Birgitte til mellemnavn, efter hendes Farmor, som gik bort da min kæreste var 5 år gammel. Ikke med bindestreg eller noget, bare som et lille mellemnavn.
Hvor smukt :')
Elsker når der er mening med navne
Laijona Äiti skriver: Pigenavn har vi aldrig rigtig diskuteret, siden jeg var ret lille har jeg haft et ønske og det navn har min kæreste været fin med siden vi mødtes. Til MD så vi så at vi venter os en dreng så kort tid efter blev vi enige (jeg gav mig) om et drengenavn. Lionel
du havde måske et andet ønske, eftersom du gav dig ? ELSKER også bare Karla, så håber lidt på at jeg får en pige engang, men har på fornemmelsen at Blyp er en dreng
LilleLene skriver: du havde måske et andet ønske, eftersom du gav dig ? ELSKER også bare Karla, så håber lidt på at jeg får en pige engang, men har på fornemmelsen at Blyp er en dreng
Jeg havde en fornemmelse af at vores spunk var en pige, men næææ neej...
Jeg havde mange ideer til et drengenavn men kæresten holdt fast i Lionel og de navne jeg foreslog var mere eller mindre tilfældige.
Laijona Äiti skriver: Jeg havde en fornemmelse af at vores spunk var en pige, men næææ neej... Jeg havde mange ideer til et drengenavn men kæresten holdt fast i Lionel og de navne jeg foreslog var mere eller mindre tilfældige.
Bare du kan leve med navnet er det vel okay
Jeg synes det er sødt
LilleLene skriver: Bare du kan leve med navnet er det vel okay Jeg synes det er sødt
Jeg havde ikke "givet" mig hvis ikke jeg brød mig om det... I forevejen synes jeg at drengenavne er sværeat finde på.
Laijona Äiti skriver: Jeg havde ikke "givet" mig hvis ikke jeg brød mig om det... I forevejen synes jeg at drengenavne er sværeat finde på.
Det syntes jeg godt nok også, vi har kun har meget få drengenavne oppe at vende, mens vi har haft 100000 pigenavne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128