32+2 Og snart sygemeldt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.990 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. april 2012

LilleLene

Vægten siger +5 kg min læge er så stolt af mig, og syntes bare at jeg er SÅ flot Elsker min læge

Så skal jeg også sygemeldes Min ryg er helt færdig af den extra vægt, og det er lidt træls, for jeg skal snart flytte, så kan ikke rigtig hjælpe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Isaac's mor

LilleLene skriver:

Vægten siger +5 kg min læge er så stolt af mig, og syntes bare at jeg er SÅ flot Elsker min læge

Så skal jeg også sygemeldes Min ryg er helt færdig af den extra vægt, og det er lidt træls, for jeg skal snart flytte, så kan ikke rigtig hjælpe

Kun 5 kilo? Famne flot klaret Og din læge har ret du er virkelig flot

Er selv blevet sygemeldt på grund af ryg.. Og det var vist meget godt, kan ikk gå 100 meter uden at jeg får plukveer nu, så pyha godt det ikk skete midt på arbejdspladsen eller på vej hjem/derhen!

Ved det er lidt kedeligt, men nøøøjs det gir altså en tid til at gøre alle de ting man vil (Næsten, hvis man nu kunne gå og bære ting som man ville, ville det selvf. være langt bedre ) og kan, i et dejligt og langsomt tempo uden pres

Anmeld

14. april 2012

LilleLene

Sophie.Hammershøy skriver:

Kun 5 kilo? Famne flot klaret Og din læge har ret du er virkelig flot

Er selv blevet sygemeldt på grund af ryg.. Og det var vist meget godt, kan ikk gå 100 meter uden at jeg får plukveer nu, så pyha godt det ikk skete midt på arbejdspladsen eller på vej hjem/derhen!

Ved det er lidt kedeligt, men nøøøjs det gir altså en tid til at gøre alle de ting man vil (Næsten, hvis man nu kunne gå og bære ting som man ville, ville det selvf. være langt bedre ) og kan, i et dejligt og langsomt tempo uden pres

tusind tak

Ja det er rart at jeg kan gå og pakke lidt ned, og pakke ud (når vi er flyttet) i mit tempo

Hvad var der med din ryg, bare smerter pga graviditeten, eller har du i forvejen rygproblemer ?

Og hvornår blev du sygemeldt

Anmeld

14. april 2012

Isaac's mor

LilleLene skriver:

tusind tak

Ja det er rart at jeg kan gå og pakke lidt ned, og pakke ud (når vi er flyttet) i mit tempo

Hvad var der med din ryg, bare smerter pga graviditeten, eller har du i forvejen rygproblemer ?

Og hvornår blev du sygemeldt

Jeg gjorder rent, så kunne simpelthen ikk lave mine opgaver (støvsuge, rense toiletter, vaske gulv osv) uden at få ondt i ryggen..
Havde ingen problemer med ryggen før, det er udelukkende på grund af graviditet .

Blev allerede sygemeldt i uge 26, temmelig tidligt, men er nu rigtig glad for det

Anmeld

14. april 2012

pemiro

Ihhh hvor er du bare smuK...

Gid det var mig der kun havde taget +5 på...

Var til sidste lægebesøg igår og der sagde vægten 67 :O 

Så her siger den +14 allerede... Argh hehe.. Men bare bebs har det godt...

Anmeld

14. april 2012

LilleLene

Sophie.Hammershøy skriver:

Jeg gjorder rent, så kunne simpelthen ikk lave mine opgaver (støvsuge, rense toiletter, vaske gulv osv) uden at få ondt i ryggen..
Havde ingen problemer med ryggen før, det er udelukkende på grund af graviditet .

Blev allerede sygemeldt i uge 26, temmelig tidligt, men er nu rigtig glad for det

puha ja det var tidligt, jeg er glad for min ryg først laver ballade nu, da jeg gik i skole, og skal til eksamen her til sommer, så jeg ikke mister SÅ meget af pensum

Min læge fortalte mig, at hun var overrasket over at dergik så lang tid, før min ryg begyndte at gøre SÅ ondt. Jeg har skoliose (rygsygdom) og hun var faktisk sikker på at jeg skulle sygemeldes fra uge 20 så det er jo meget godt at det har kunnet holde så længe

Anmeld

14. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ihhh hvor er du bare smuK...

Gid det var mig der kun havde taget +5 på...

Var til sidste lægebesøg igår og der sagde vægten 67 :O 

Så her siger den +14 allerede... Argh hehe.. Men bare bebs har det godt...

ville ønske min vægt kun sagde 67 kg, her siger den 74,9 kg

og tak

Anmeld

14. april 2012

pemiro

ville ønske min vægt kun sagde 67 kg, her siger den 74,9 kg

og tak

Hold da op, så må du have mange muskler.. Jeg ville ha skudt din vægt til omkring 60 kg :O

Du er virkelig pæn at se på

Synes dog det er vildt for mig, for har aldrig vejet over 55 kg.. Så da heg passerede 60 blev jeg lidt chokket haha..

Anmeld

14. april 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Hold da op, så må du have mange muskler.. Jeg ville ha skudt din vægt til omkring 60 kg :O

Du er virkelig pæn at se på

Synes dog det er vildt for mig, for har aldrig vejet over 55 kg.. Så da heg passerede 60 blev jeg lidt chokket haha..

det er jeg glad for at høre

Hvor høj er du ?

Har længe villet ønske at have din vægt , siden den 28/7-10 har jeg ikke vejet under 58kg - der fik jeg min kæreste

Anmeld

14. april 2012

pemiro

LilleLene skriver:

det er jeg glad for at høre

Hvor høj er du ?

Har længe villet ønske at have din vægt , siden den 28/7-10 har jeg ikke vejet under 58kg - der fik jeg min kæreste

Er kun en lille fis på 164... Og så er jeg ret spinkel bygget.. Har altid haft svært ved at tage på, og hvis jeg ligger syg, fx med influenza, så ryger der lige 5 kg på en uge bare fordi jeg ikke får spist de mængder mad jeg spiser når jeg er rask.. Det skide træls at skulle tænke over at holde vægten oppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.