32+2 Og snart sygemeldt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.990 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. april 2012

LilleLene

Vægten siger +5 kg min læge er så stolt af mig, og syntes bare at jeg er SÅ flot Elsker min læge

Så skal jeg også sygemeldes Min ryg er helt færdig af den extra vægt, og det er lidt træls, for jeg skal snart flytte, så kan ikke rigtig hjælpe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Isaac's mor

LilleLene skriver:

Vægten siger +5 kg min læge er så stolt af mig, og syntes bare at jeg er SÅ flot Elsker min læge

Så skal jeg også sygemeldes Min ryg er helt færdig af den extra vægt, og det er lidt træls, for jeg skal snart flytte, så kan ikke rigtig hjælpe

Kun 5 kilo? Famne flot klaret Og din læge har ret du er virkelig flot

Er selv blevet sygemeldt på grund af ryg.. Og det var vist meget godt, kan ikk gå 100 meter uden at jeg får plukveer nu, så pyha godt det ikk skete midt på arbejdspladsen eller på vej hjem/derhen!

Ved det er lidt kedeligt, men nøøøjs det gir altså en tid til at gøre alle de ting man vil (Næsten, hvis man nu kunne gå og bære ting som man ville, ville det selvf. være langt bedre ) og kan, i et dejligt og langsomt tempo uden pres

Anmeld

14. april 2012

LilleLene

Sophie.Hammershøy skriver:

Kun 5 kilo? Famne flot klaret Og din læge har ret du er virkelig flot

Er selv blevet sygemeldt på grund af ryg.. Og det var vist meget godt, kan ikk gå 100 meter uden at jeg får plukveer nu, så pyha godt det ikk skete midt på arbejdspladsen eller på vej hjem/derhen!

Ved det er lidt kedeligt, men nøøøjs det gir altså en tid til at gøre alle de ting man vil (Næsten, hvis man nu kunne gå og bære ting som man ville, ville det selvf. være langt bedre ) og kan, i et dejligt og langsomt tempo uden pres

tusind tak