Mit livs chock!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2012

MorDk

I onsdags var kæresten, Bassen og jeg ude og spise med min søster og hendes kæreste... 

Da vi skulle sige farvel stillede vi os og krammede hver især. 

Min kæreste troede jeg havde styr på Bassen og jeg troede at han havde ham... MEN NEJ! 

Da vi havde sagt farvel og krammet færdig... ser vi os omkring! 

BASSEN ER VÆK!!!!  Min kæreste løber med det samme hen til trappen... for Bassen havde tidligere været meget interesseret i den! Min søster og jeg løb ind i restauranten igen.... (aner ikke helt hvorfor) og min søsters kæreste løber mod udgangen!

Derude ... på klampenborgvej (foran lyngbycentret) står et ægtepar og har fået fat i Bassen inden han løb ud på vejen!!! 

Ej hvor jeg fik det dårligt! Jeg nåede også at tænke KIDNAPNING osv! Men efterfølgende begyndte tårene bare at løbe ned af kinderne... jeg fik kvalme og jeg rystede hele vejen hjem! 

CHOCK! Blev vildt gal på mig selv ... Hvordan kunne jeg/vi være så uopmærksomme... MEN hold op hvor er de små bare hurtige!!!

PAS på jeres guld!!!!

Knus herfra!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

Dot D

Puha, sikke en oplevelse... Godt der ikke sket noget

Anmeld

14. april 2012

birthee

MorDk skriver:

I onsdags var kæresten, Bassen og jeg ude og spise med min søster og hendes kæreste... 

Da vi skulle sige farvel stillede vi os og krammede hver især. 

Min kæreste troede jeg havde styr på Bassen og jeg troede at han havde ham... MEN NEJ! 

Da vi havde sagt farvel og krammet færdig... ser vi os omkring! 

BASSEN ER VÆK!!!!  Min kæreste løber med det samme hen til trappen... for Bassen havde tidligere været meget interesseret i den! Min søster og jeg løb ind i restauranten igen.... (aner ikke helt hvorfor) og min søsters kæreste løber mod udgangen!

Derude ... på klampenborgvej (foran lyngbycentret) står et ægtepar og har fået fat i Bassen inden han løb ud på vejen!!! 

Ej hvor jeg fik det dårligt! Jeg nåede også at tænke KIDNAPNING osv! Men efterfølgende begyndte tårene bare at løbe ned af kinderne... jeg fik kvalme og jeg rystede hele vejen hjem! 

CHOCK! Blev vildt gal på mig selv ... Hvordan kunne jeg/vi være så uopmærksomme... MEN hold op hvor er de små bare hurtige!!!

PAS på jeres guld!!!!

Knus herfra!!!

Godt det ægtepar fik fat i ham!!! Og ja, man får et chok og når at tænke alle de værste tanker, inden man finder dem... Men han var heldigvis i god behold!!!

Anmeld

14. april 2012

Maja_4000

Pyha , godt der ikke skete noget !

Min datter er også lige blevet væk .. Det var dog kun inde i en kvickly .. Hun gik efter mig og det troede min kæreste at jeg havde set - Men det havde jeg ikke .. Så pludselig så han en fremmed dame komme gående med vores barn i hånden .. Hun var selv gået hen til hende og havde taget hende i hånden Hehe .. Så jeg nåede heldigvis ikke at opdage at hun var væk .. Men blev sgu lidt sur på min kæreste :b

Anmeld

14. april 2012

B&J

godt han var i gode hænder, og puhh tror der går en million tanker igennem en på meget kort tid

godt der ikke skete noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.