afføring på tøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Eliza

GRR nu er jeg ærlig talt ved at være en smugle træt af at fodre min skrældespand med bodyer.. ofte når han tømmer ud så gør han det så meget mad maner at det kommer op af ryggen!  og fred være med det, men jeg kan simpelthen bare ikke få det af..!!

jeg fiser lige direkte ud og smørre sulfo på og så i vaskemaskinen, men når det kommer ud er der bare stadig dejlige gule bæ plætter på  nogen der kender et mirakkel der kan "trylle" ?? 

på forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

LLN

Eliza skriver:

GRR nu er jeg ærlig talt ved at være en smugle træt af at fodre min skrældespand med bodyer.. ofte når han tømmer ud så gør han det så meget mad maner at det kommer op af ryggen!  og fred være med det, men jeg kan simpelthen bare ikke få det af..!!

jeg fiser lige direkte ud og smørre sulfo på og så i vaskemaskinen, men når det kommer ud er der bare stadig dejlige gule bæ plætter på  nogen der kender et mirakkel der kan "trylle" ?? 

på forhånd tak 

Hej

Hvis du hænger dem til tørre i solen forsvinder det gule.

Spørg ikke hvorfor, men jeg taler af erfaring.

Anmeld

13. april 2012

Frk.S

Jeg har hørt at Vanish rent faktisk virker og skulle kunne tage nærmest alle pletter.

Men jeg skal ikke love det virker, da jeg ikke selv har testet det.

Anmeld

13. april 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Eliza skriver:

på forhånd tak 

Vi har haft rigtig gode erfaringer med Vanish. Skyle tøjet godt, lig det i blød med vanish natten over og vask så. Her kom afføring, mad, gylp, græs og hvad de ellers lige får smurt sig selv ind i, af i 9 ud af 10 tilfælde. Nogle gange krævede det to behandlinger, men jeg har sjældent måtte give op

Anmeld

13. april 2012

Muhmi

Eliza skriver:

på forhånd tak 

Mit eneste råd er at prøve dig frem med bleer der dækker godt op om numsen... Ville ønske at jeg kendte et vidundermiddel, men jeg synes at Vanish plejer at kunne tage det allerværste

Anmeld

13. april 2012

Eliza

LLN skriver:

Hej

Hvis du hænger dem til tørre i solen forsvinder det gule.

Spørg ikke hvorfor, men jeg taler af erfaring.

super.. så pakker jeg kufferten med "bæ-bodyer" og smutter til syden, for her, er ski ik meget sol i sikte  

tak for svar

Anmeld

13. april 2012

Miia90

citronsæbe virker her

Anmeld

13. april 2012

Eliza

sol og vanish.. det prøver jeg 

Anmeld

13. april 2012

LLN

Eliza skriver:

super.. så pakker jeg kufferten med "bæ-bodyer" og smutter til syden, for her, er ski ik meget sol i sikte  

tak for svar

De lover sol på søndag, så der kan du jo prøve.

Anmeld

13. april 2012

Savannah

VANISH  Har taget alverdens pletter herhjemme.. dog ingen bæ pletter, men jeg tror godt det kan tage det! Jeg er i hvertfald meget glad for det produkt.

Jeg bruger det man sprøjter direkte på også i vaskemaskinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.