Onani... (Hvor tit?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit onanere du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

21.774 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2012

Anonym trådstarter

Ja, sikkert et mærkeligt spørgsmål..

Men jeg onanerer bestemt ikke ligeså meget som før jeg blev gravid og det undrer mig egentlig at det kan have så stor effekt på ens lyst at, man bliver gravid og føder. Både til sig selv, men også ens partner...

Generalt er jeg også bare nysgerrig.

Det er selvfølgelig muligt at svare anonymt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

modesty

Jeg gør det HELT vildt meget mindre nu end inden jeg fødte. Men jeg har også sex med min kæreste helt vildt meget mindre end inden jeg fødte. Det er ikke fordi lysten ikke er der, jeg er bare så skide træt evig og altid. Min dreng er et halvt år, og jeg regner stærkt med at overskudet bliver bedre når jeg igen får noget der minder om en nattesøvn. 

Anmeld

13. april 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Men jeg onanerer bestemt ikke ligeså meget som før jeg blev gravid og det undrer mig egentlig at det kan have så stor effekt på ens lyst at, man bliver gravid og føder. Både til sig selv, men også ens partner...

Det er nøjagtig det samme som både før jeg fik Oscar , og efter jeg havde født , og nu da jeg er gravid igen .. Heheh

Anmeld

14. april 2012

Maja88

jeg har utrolig svært ved sex deen, fordi jeg er mor.. og kan ikke give helt los når hun er hjemme..

men når hun ikke er hjemme så kan jeg det hele

Anmeld

14. april 2012

Anonym

Jeg har svaret sjældent, og ligeså ofte/sjældent som før jeg fødte. Jeg synes ikke det er vulgært, men jeg bryder mig ikke rigtig om at bruge mine fingre, synes det er lidt ulækkert. Vil langt hellere bruge "hjælpemidler"

Anmeld

14. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

det er ik så tit jeg onanerer, jeg er klaret mere til at hoppe en tur på fyren..  men er jeg liderlig og han ikke er der kan det ske..

Anmeld

14. april 2012

Anonym

jeg har altid ekstra stor sexlyst når jeg er gravid. den daler lidt lige efter jeg har født, men er hurtigt tilbage til normal. jeg onanere både med og uden min kæreste men bruger oftest onani når han ikke lige har lyst.

Anmeld

14. april 2012

Anonym

Jeg tror jeg onanere hver 2. dag og det er det samme som før fødsel. Under graiditet var det hver dag fordi jeg havde så stor en sexlyst, men til sidst var det svært for min kæreste at komme til  

Kan overhovedet ikke se noget ulækkert i det

Anmeld

14. april 2012

lassemor07

Jeg har prøvet den en gang og det siger mig slet ikke noget så aldrig
Så vil jeg heller undvære eller hoppe på en fyr
Ikke jeg har noget imod folk der gør det hverken mænd eller kvinder men jeg kan bare ikke komme ind i den rigtig "stemning"

Anmeld

14. april 2012

Maja88

lassemor07 skriver:

Jeg har prøvet den en gang og det siger mig slet ikke noget så aldrig
Så vil jeg heller undvære eller hoppe på en fyr
Ikke jeg har noget imod folk der gør det hverken mænd eller kvinder men jeg kan bare ikke komme ind i den rigtig "stemning"

ej... hvor vildt...

har du prøvet at bruge hjælpemidler???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.