Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Anonym trådstarter

Hejsa piger..
Er lige anonym da det er helt helt nyt det her
Testede positiv i går og skal ned med en urinprøve på mandag. Har ingen anelse om hvor æangt jeg er henne.
Babyen kommer 2 mdr for tideligt hvis man kan sige det, hehe
Vores første baby er 6 mdr så vi får to tætte på hinanden - hvilket var et ønske. Meeeen jeg studere også og når kun lige at komme tibage og tage et modul , måske 2 kommer helt an på hvor langt jeg er (så håber ikke jeg er ret lang, så jeg kan nå det meste)

Nogen med børn så tætte på hinanden.
Nogen gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Kløver

VEnter lillesøster hvert øjeblik det skal være og bliver 14.5 mdr mellem vores

Stort tillykke med spiren

Anmeld

13. april 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

VEnter lillesøster hvert øjeblik det skal være og bliver 14.5 mdr mellem vores

Stort tillykke med spiren

EJ hvor skønt.... :-) Sys du ikke bare det er dejligt med så kort mellemrum.. .Og hvordan klare du at være højgravid og ha så lille en ved siden af?

Jeg skal til lægen og håber de sender mig ti len scanning. Men kan de egentlig se det på en gyn undersøgelse for langt man er?

Anmeld

13. april 2012

Kløver

Anonym skriver:

EJ hvor skønt.... :-) Sys du ikke bare det er dejligt med så kort mellemrum.. .Og hvordan klare du at være højgravid og ha så lille en ved siden af?

Jeg skal til lægen og håber de sender mig ti len scanning. Men kan de egentlig se det på en gyn undersøgelse for langt man er?

De kan ikke se hvor langt du er med mindre de scanner
Hm er nok ikke den rigtige at spørge lige nu, haft en meget hård graviditet, og er indlagt med svangerskabsforgiftning lige nu, så synes jeg mister en masse tid med min søn. Men jo bliver hårdt men også skønt, ser mange fordele ved det, da de vil få utrolig meget glæde af hinanden. Du er velkommen til at skrive pb hvis du vil. Svarer så godt jeg kan fra min mobil, her fra sygehuset

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

De kan ikke se hvor langt du er med mindre de scanner
Hm er nok ikke den rigtige at spørge lige nu, haft en meget hård graviditet, og er indlagt med svangerskabsforgiftning lige nu, så synes jeg mister en masse tid med min søn. Men jo bliver hårdt men også skønt, ser mange fordele ved det, da de vil få utrolig meget glæde af hinanden. Du er velkommen til at skrive pb hvis du vil. Svarer så godt jeg kan fra min mobil, her fra sygehuset

Åhhh nej da ... Det er da bare rigtig synd for dig..
Har du været indlagt længe???

Selvfølgelig bliver det hårdt... Det er vi forberedt på men tror også alle fordelene overkskygger det :-)

Anmeld

14. april 2012

Nolle

Der ville være 16 mdr imellen mine drenge når lillebror kommer 

tillykke med ny baby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.