kødboller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.919 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

Mikkelmusen

Jeg skal forsøge at lave nogle kødboller til filuca af hakket svinekød og nogle af hakket kyllingekød. Skal man lave dem med æg og mel og alt det så de hænger sammen, eller bare ren kød?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

linemus

Jeg tror du kan gøre begge dele. De gange jeg har gjort det har det været rent kød, men næste gang jeg laver frikadeller, tror jeg jeg vil bruge noget af den fars til kødboller. De kan jo godt li' der er lidt mere smag i det nu, og skal jo også vænne sig til vores mad. Men de kan altså godt hænge sammen selvom det kun er kød. Knus Line - med en snottet hængemus på armen

Anmeld

8. marts 2008

Loggidut

hmmm, uden at sige for meget, mener jeg man skal vente med æg...er nu slet ikke sikker, men er der ikke noget om man skal spare på dem?

aj jeg er ikke sikker...men ivf er jo et orakel med mad...måske kender hun et svar?

Anmeld

8. marts 2008

ka li ja

det er vel ligesom med vi andre at man ikke skal ha for meget æg. men skader, det tror jeg nu ikke det gør;o)
medmindre man får salmonella haha

Anmeld

8. marts 2008

Anna-Rosa

Nej du kan sagtens bruge æg...Min SP sagde at de må få stort set de vi spiser nu... Også boller i karry som jo indeholder et halv stærkt krydderi... Det er jo nemmere for dig selv hvis du laver det sådan som du selv vil spise det :)

Anmeld

8. marts 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

hmmm, uden at sige for meget, mener jeg man skal vente med æg...er nu slet ikke sikker, men er der ikke noget om man skal spare på dem?

aj jeg er ikke sikker...men ivf er jo et orakel med mad...måske kender hun et svar?

orh tark!!

Stik børnene det samme som I selv får!
De kan meget bedre lide det der smager af menneksemad - og de kan sagtes tåle at få æg i farsen!

Marie - madorakel (åbenbart?)

Anmeld

8. marts 2008

Mikkelmusen

Super. tusind tak tøser :))

Anmeld

8. marts 2008

Muffinmus

Jep..også med æg. Wille får da også et kogt æg..eller et halvt i ny og næ... Det erda fint så længe man ikke overdriver det:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.