hmmm... familie problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. april 2009

malou

Hej alle sammen.

Dennis, Victor og jeg har været til påskefrokost idag hos min svigerfar´s del af familien. Det er altid sådan samskudsgilde... hvilket skam er super iorden for os Vi skulle have laks og leverpostej m/bacon med. Postejen er en Dennis har lavet på sit arb. (han er jo slagter) så derfor hjemmelavet men ikke bagt endnu. Vi ankommer så til familien kl.14 og sætter postejen i ovnen med det samme og spørger om vi må låne mikro ovnen til at stege bacon så den er varm og sprød. Fint fint.. ingen problemer!! Danny gør det for os da det er ham der bor der
Så da vi sætter os til bords.. kommer der spydige bemærkninger fra en der hedder Mona.. sådan en Fru Stram der ALDRIG smiler og kun kan være kritisk. Alt fra at jeg da var en tøsepige at jeg ikke kunne føde Victor uden bedøvelse, at jeg da selv var udenom mine problemer mht at få udleveret fødsels attest da jeg havde født i Dk men bor i Sverige Og at det da 100% var en fejl at Victor både havde dansk og svensk person nr. Nå men jeg svarede hende bare og lod hende elles være!! (KO, tænkte jeg blot)
Så skulle Dennis på wc og derudefra kan han hører ALT hvad hans onkels kone og Mona står ude i køkkenet og snakker om... "Ej også har han en RÅ postej med der ikke er færdig... og hvem har han tænkt sig der skal gøre mikro ovnen ren"- Da vi så sidder til bords anden gang.... mangler postejen så på bordet!! Ja Dennis hvis du vil have postej må du jo selv hente den ude i køkkenet siger hende Mona så vildt spydigt så jeg nærmest krummede tæer i mine sko!! Kunne se på Dennis at han kunne være eksploderet!!!! Tænk de kunne engang ulejlige dem at tage den med ind på bordet!!
Den ene spydige bemærkning efter den anden røg over bordet til os og tilsidst rejste Dennis sig og sagde til mig han skulle liiiiige ud og have luft!!

5 min efter kom han ind... "skat pak vores ting sammen.. vi kører" og så fortsatte han "Vi tager hjem.. jeg har sgu ærlig talt mistet lysten til at holde frokost sammen med Jer. Hvis I vil os noget kan I jo besøge os i Sverige". Det gjorde vi så.... og familien stod som et .. og de 2 spydige kvinder forstod jo slet ingen ting!! Nå men jeg ville bare lige dele vores FANTASTISKE lang fredag med jer... og er super glad for at min dejlige kæreste ikke lod dem overskride hans grænse, ved at bide det i sig og blive!! Den behandling skal man jo bestemt ikke finde sig i.... underlige mennesker!!

knus malousom har det bedst hjemme hos os selv.... smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

A.

sådan da..du kender min mening til det

Anmeld

10. april 2009

Fam. Madsen

hold da op hvor en opførelse af voksne mennesker...

skide godt i sagde fra... havde jeg også gjort... og har gjort op til flere gange ved min egen familie...

Anmeld

10. april 2009

malou

- skriver:

Hold da op.... Mærkelig....

Godt der blev sagt fra og i er hjemme igen...

ja vi synes også de var underlige....- og hende Mona er jo næsten 6-67 år så forstår slet ikke hendes sure opstød. Hun er ikke engang familie... blot en kone til onklens bedste ven.... utroligt.

knus malou

Anmeld

10. april 2009

malou

agnieszka skriver:

sådan da..du kender min mening til det

smiler ja det gør jeg søde

til dig

Anmeld

10. april 2009

Fines mor

malou skriver:

Hej alle sammen.

Dennis, Victor og jeg har været til påskefrokost idag hos min svigerfar´s del af familien. Det er altid sådan samskudsgilde... hvilket skam er super iorden for os Vi skulle have laks og leverpostej m/bacon med. Postejen er en Dennis har lavet på sit arb. (han er jo slagter) så derfor hjemmelavet men ikke bagt endnu. Vi ankommer så til familien kl.14 og sætter postejen i ovnen med det samme og spørger om vi må låne mikro ovnen til at stege bacon så den er varm og sprød. Fint fint.. ingen problemer!! Danny gør det for os da det er ham der bor der
Så da vi sætter os til bords.. kommer der spydige bemærkninger fra en der hedder Mona.. sådan en Fru Stram der ALDRIG smiler og kun kan være kritisk. Alt fra at jeg da var en tøsepige at jeg ikke kunne føde Victor uden bedøvelse, at jeg da selv var udenom mine problemer mht at få udleveret fødsels attest da jeg havde født i Dk men bor i Sverige Og at det da 100% var en fejl at Victor både havde dansk og svensk person nr. Nå men jeg svarede hende bare og lod hende elles være!! (KO, tænkte jeg blot)
Så skulle Dennis på wc og derudefra kan han hører ALT hvad hans onkels kone og Mona står ude i køkkenet og snakker om... "Ej også har han en RÅ postej med der ikke er færdig... og hvem har han tænkt sig der skal gøre mikro ovnen ren"- Da vi så sidder til bords anden gang.... mangler postejen så på bordet!! Ja Dennis hvis du vil have postej må du jo selv hente den ude i køkkenet siger hende Mona så vildt spydigt så jeg nærmest krummede tæer i mine sko!! Kunne se på Dennis at han kunne være eksploderet!!!! Tænk de kunne engang ulejlige dem at tage den med ind på bordet!!
Den ene spydige bemærkning efter den anden røg over bordet til os og tilsidst rejste Dennis sig og sagde til mig han skulle liiiiige ud og have luft!!

5 min efter kom han ind... "skat pak vores ting sammen.. vi kører" og så fortsatte han "Vi tager hjem.. jeg har sgu ærlig talt mistet lysten til at holde frokost sammen med Jer. Hvis I vil os noget kan I jo besøge os i Sverige". Det gjorde vi så.... og familien stod som et .. og de 2 spydige kvinder forstod jo slet ingen ting!! Nå men jeg ville bare lige dele vores FANTASTISKE lang fredag med jer... og er super glad for at min dejlige kæreste ikke lod dem overskride hans grænse, ved at bide det i sig og blive!! Den behandling skal man jo bestemt ikke finde sig i.... underlige mennesker!!

knus malousom har det bedst hjemme hos os selv.... smiler

Det er godt nok utroligt hvad man skal lægge øre til, men vi har selv prøvet det i min familie. Må indrømme jeg er træt af familie, som slet ikke har respekt for andre mennesker, og det de indeholder.
Vi har også engang gået hjem fra en fest, fordi min bror begyndte at skabe sig.
Min bror kan ikke li min mand, så derfor ses vi ikke mere.

Anmeld

10. april 2009

Lise

Gudfaderbevaros! Nogle mennesker er sgu så sære! Fatter bare ikke det der med spydige bemærkninger - hvis man vil noget, så sig det dog for hel****!

Lise - kæreste med tidligere slagtermester, som adskillige gange har medbragt rå leverpostej til sammenskudsfrokost, så det er friskbagt når det kommer på bordet!

Anmeld

10. april 2009

Tynen

Hva´ faen.. Vidste sgu ikke du havde samme svigerfamilie som mig

Anmeld

11. april 2009

Miamaja

MMMmmm jeg ELSKER hjemmelavet leverposteg men har kun faaet det 4 gange i hele mit liv. saedvanligt kober folk det jo faerdiglavet saa jeg ville blive helt VILD i varmen hvis folk kom med saadan en hjemmelavet en som skal i ovnen saa kan virkelig ikke se problemet

maaske er de gamle og sure eller sure og gamle

Anmeld

11. april 2009

wamse

Godt i fik sagt godt fra, det er virkelig utroligt, hvad man skal høre for nogengange. Her har vi ingen kontakt til min svigerfamilie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.