Hej alle sammen.
Dennis, Victor og jeg har været til påskefrokost idag hos min svigerfar´s del af familien. Det er altid sådan samskudsgilde... hvilket skam er super iorden for os

Vi skulle have laks og leverpostej m/bacon med. Postejen er en Dennis har lavet på sit arb. (han er jo slagter) så derfor hjemmelavet men ikke bagt endnu. Vi ankommer så til familien kl.14 og sætter postejen i ovnen med det samme og spørger om vi må låne mikro ovnen til at stege bacon så den er varm og sprød. Fint fint.. ingen problemer!! Danny gør det for os da det er ham der bor der
Så da vi sætter os til bords.. kommer der spydige bemærkninger fra en der hedder Mona.. sådan en Fru Stram der ALDRIG smiler og kun kan være kritisk. Alt fra at jeg da var en tøsepige at jeg ikke kunne føde Victor uden bedøvelse, at jeg da selv var udenom mine problemer mht at få udleveret fødsels attest da jeg havde født i Dk men bor i Sverige

Og at det da 100% var en fejl at Victor både havde dansk og svensk person nr. Nå men jeg svarede hende bare og lod hende elles være!! (KO, tænkte jeg blot

)
Så skulle Dennis på wc og derudefra kan han hører ALT hvad hans onkels kone og Mona står ude i køkkenet og snakker om... "Ej også har han en RÅ postej med der ikke er færdig... og hvem har han tænkt sig der skal gøre mikro ovnen ren"- Da vi så sidder til bords anden gang.... mangler postejen så på bordet!! Ja Dennis hvis du vil have postej må du jo selv hente den ude i køkkenet siger hende Mona så vildt spydigt så jeg nærmest krummede tæer i mine sko!! Kunne se på Dennis at han kunne være eksploderet!!!! Tænk de kunne engang ulejlige dem at tage den med ind på bordet!!
Den ene spydige bemærkning efter den anden røg over bordet til os og tilsidst rejste Dennis sig og sagde til mig han skulle liiiiige ud og have luft!!
5 min efter kom han ind... "skat pak vores ting sammen.. vi kører" og så fortsatte han "Vi tager hjem.. jeg har sgu ærlig talt mistet lysten til at holde frokost sammen med Jer. Hvis I vil os noget kan I jo besøge os i Sverige". Det gjorde vi så.... og familien stod som et

.. og de 2 spydige kvinder forstod jo slet ingen ting!! Nå men jeg ville bare lige dele vores FANTASTISKE lang fredag med jer... og er super glad for at min dejlige kæreste ikke lod dem overskride hans grænse, ved at bide det i sig og blive!! Den behandling skal man jo bestemt ikke finde sig i.... underlige mennesker!!
knus malou

som har det bedst hjemme hos os selv.... smiler
Anmeld