sunde snaks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. april 2012

mpr

Kæresten, min bonusdatter og jeg skal ned og handle om lidt, men jeg er lidt på en "ikke spise slik og usundt" diæt, så er der nogen der har foreslag til et sundt alternativ til weekends snaks når man skal se en film eller lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Kongmulle

Chel1992 skriver:

Kæresten, min bonusdatter og jeg skal ned og handle om lidt, men jeg er lidt på en "ikke spise slik og usundt" diæt, så er der nogen der har foreslag til et sundt alternativ til weekends snaks når man skal se en film eller lignende?

Gulerødder i stænger, agurker i stænger, blomkålsbuketter med lidt dressing til. Smager super godt.

Ellers noget frisk frugt i mundrette stykker, med Cheasy vanilje youghurt over

Anmeld

13. april 2012

Francisca

Chel1992 skriver:

køb frugt og grøntsager og lav en god dip med enten skyr eller cremefraiche med laveste fedtprocent. kom lidt hvidløg og krydderier i.

Ellers skal du købe græsk yoghurt frugt, som banan melon eller hvad du lyster en bakke blåbær en pose hasselnødder også en ahorn sirup gerne den økologiske, hak hasselnødderne skær frugterne ud og kom oven på den græske yoghurt og hæld en lille smule ikk meget sirup over. det er ren slik men sundt og mætter godt!

Anmeld

13. april 2012

signe.

Kongmulle skriver:

Gulerødder i stænger, agurker i stænger, blomkålsbuketter med lidt dressing til. Smager super godt.

Ellers noget frisk frugt i mundrette stykker, med Cheasy vanilje youghurt over

Ha, skulle lige til at foreslå akkurakt det samme

Anmeld

13. april 2012

MortilCilas

Jeg har hørt om frosne bananer, på pind. Overvejer at lave dem til min søn her til sommer

Ellers er der jo frugtfad, smoothie, grønsagspinde.

Anmeld

13. april 2012

Polkaprik

Jeg har opdaget denne fantastiske bog.  http://www.adlibris.com/dk/product.aspx?isbn=8740001334

Super mange lækre opskrifter

Anmeld

13. april 2012

MissMona

Rist lidt mandler med salt og evt. lidt chili, på en pande! Smager godt og mandler er sundere end det meste slik! (Men husk, alt med måde)

Grøntsagsstænger.

Æblebåde med kanel eller vanilliepulver (ikke vaniliesukker!)

Eller lidt nødder og mandler med ----- // ------

Bon appetit!

Anmeld

13. april 2012

Røverdatter

Jeg er helt vild med figenstænger for tiden

Og lav en super lækker nødde-blanding. Cashew, mandler, hasselnødder, rosiner, tørret blåbær, tørret banan, morbær osv. Det er virkelig lækkert - og dér får du oven i købet masser af gode/sunde proteiner

Anmeld

13. april 2012

Savannah

Hjemmelavede knækbrød er min favorit for tiden
Ellers så frugt med A38 - evt lidt sirup.
Grøntsagsstæger med A38 dip - Bare bland det med dine foretrukne krydderier. Det er rigtig lækkert!
Hjemmelavede havre kiks.
Rødbede chips.
Grøntsagsmuffins. Uuuhm bliver helt sulten nu :p

Anmeld

13. april 2012

Kongmulle

signe. skriver:

Ha, skulle lige til at foreslå akkurakt det samme

Det er også rigtig lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.