Ang. numsegasser!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. april 2009

lykke1981

Hey med jer!

Sikke da et dejligt vejr det er i dag!! Kan man andet end at være i godt humør???

Hvis det da ikke lige var for, at man hele dagen i går og i dag har siddet til frokoster...

Her er historien så I ved hva jeg taler om...

Er jeg den eneste der mellem ÆL og mens(håber jo så den bliver væk næste fredag på kærestens fødselsdag)der har mega meget luft i maven???

Jeg har de sidste 2 dage haft mega meget luft i maven, og har begge dage været til frokoster hos svigermekanikken. Det er simpelthen frygtelig som maven kan rumle og brokke sig. Og gamle moster Karin, som jeg sidder ved siden af siger, nå du er nok sulten hva?? Nja tænker jeg. Du skulle bare vide hvor gerne jeg ville lette en vind...

Nå men det var så lidt historie. For så at gentage spørgsmålet:

Har I også meget luft i tarmene mellel ÆL og mens???

fra lykke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

baby2010

Jeg har samme problem, helt vildt oppustet - og alt hvad der fører med, VIrkelig ikke fedt! Der er ikke andet at gøre, end at snige sig væk og klare sagerne

Anmeld

11. april 2009

Miamaja

man skal bare klemme balderne sammen!

Anmeld

15. april 2009

mifune

lykke1981 skriver:

Hey med jer!

Sikke da et dejligt vejr det er i dag!! Kan man andet end at være i godt humør???

Hvis det da ikke lige var for, at man hele dagen i går og i dag har siddet til frokoster...

Her er historien så I ved hva jeg taler om...

Er jeg den eneste der mellem ÆL og mens(håber jo så den bliver væk næste fredag på kærestens fødselsdag)der har mega meget luft i maven???

Jeg har de sidste 2 dage haft mega meget luft i maven, og har begge dage været til frokoster hos svigermekanikken. Det er simpelthen frygtelig som maven kan rumle og brokke sig. Og gamle moster Karin, som jeg sidder ved siden af siger, nå du er nok sulten hva?? Nja tænker jeg. Du skulle bare vide hvor gerne jeg ville lette en vind...

Nå men det var så lidt historie. For så at gentage spørgsmålet:

Har I også meget luft i tarmene mellel ÆL og mens???

fra lykke...

Hvordan gikk det med testen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.