Er ved og blive utålmodig! 40+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.676 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Chiip91

Er nu gået 4dage over min termin(9.april) og Hun vil stadig ikke ud, der ingen tegn overhovedet  

Er hun ikke kommet inden mandag, skal jeg på Hospitalet og scannes og undersøges om alt er okay, og de skal så tage stilling til om jeg skal sættes igang eller ej  

Så send gerne (igen) en masse ve støv, da jeg IKKE vil sættes igang, vil helst have det sker på den naturlige måde 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Mom2012

Chiip91 skriver:

Er nu gået 4dage over min termin(9.april) og Hun vil stadig ikke ud, der ingen tegn overhovedet  

Er hun ikke kommet inden mandag, skal jeg på Hospitalet og scannes og undersøges om alt er okay, og de skal så tage stilling til om jeg skal sættes igang eller ej  

Så send gerne (igen) en masse ve støv, da jeg IKKE vil sættes igang, vil helst have det sker på den naturlige måde 

På forhånd tak 

vestøv til dig
for der sker noget i weekenden!

Anmeld

13. april 2012

Nattøs

Chiip91 skriver:

På forhånd tak 

en masse vee støv sendes afsted

Anmeld

13. april 2012

chael

Puha, kender godt følelsen.

Gik 6 dage over med den første.

Og 8 dage over med nr. 3

Med ham i midten, blev jeg sat igang 38+0. Men af andre årsager

Men det er en forfærdelig ventetid, fordi man ved man er SÅ tæt på

*C

Anmeld

13. april 2012

Chiip91

chael skriver:

Puha, kender godt følelsen.

Gik 6 dage over med den første.

Og 8 dage over med nr. 3

Med ham i midten, blev jeg sat igang 38+0. Men af andre årsager

Men det er en forfærdelig ventetid, fordi man ved man er SÅ tæt på

*C

Ja, det er det godt nok, man bliver bare mere og mere utålmodig 

Anmeld

14. april 2012

Chiip91

Mange tak

Håber snart der sker noget

Anmeld

14. april 2012

lassemor07

Chiip91 skriver:

På forhånd tak 

Masse ve støv til dig og håber snart lille pigen vil kigge ud i verden
Kender godt følsen , jeg gik 11 dage over tid med Lasse efter en uge over tid tænkte jeg faktisk ikke over det mere så blev helt overasket da det gik i gang for var overbevist om af jeg skulle sættes igang så jeg ikke kunne nå med til min søsters konfirmation men var stadig lidt nervøs over om jeg kunne nå det
Men vi nåde det var afsted da Lasse var 7 dage gammel

Anmeld

15. april 2012

Chiip91

lassemor07 skriver:

Kender godt følsen , jeg gik 11 dage over tid med Lasse efter en uge over tid tænkte jeg faktisk ikke over det mere så blev helt overasket da det gik i gang for var overbevist om af jeg skulle sættes igang så jeg ikke kunne nå med til min søsters konfirmation men var stadig lidt nervøs over om jeg kunne nå det

Mange tak, håber jeg også snart hun gerne vil Håber ikk jeg går alt for længe over

Årh, det var godt i nåede og komme med

Anmeld

15. april 2012

Chiip91

lassemor07 skriver:

Mange tak, håber jeg også snart hun gerne vil Håber ikk jeg går alt for længe over

Årh, det var godt i nåede og komme med

Anmeld

15. april 2012

LR85

Masser a vestøv til dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.