Hahahahahaha!! Endelig! 

Det har simpelthen været så svært at holde på den hemmelighed!! 
Først en undskyldning om at vi er blevet inviteret hjem til min mor at spise og derfor skulle han ikke have nogle aftaler i dag
Vi bliver sjælent inviteret hjem til min mor, men jeg skulle finde på noget hurtigt, fordi han undrede sig over, hvorfor han ingen aftaler skulle have 
Efter Silas blev syg i tirsdags måtte jeg jo så lave den om til at han skulle lave den opgave vi har for til i aften færdig før klokken 13.00 for så kunne jeg nemlig lave min opgave efter vi havde været til lægen med Silas... Men så har Silas ikke feber mere så nu skulle han jo sådan set bare blive færdig... Men vi ville jo ikke tage hjem til min mor når nu Silas har det dårligt, så det var egentlig okay, for så var der ikke noget stress med at lade som om man skulle ud af døren 
Så er der én af hans venner som skulle skrive til mig når de tog afsted, der skriver han til Anders' tlf istedet og ja, så bliver der ringet og spurgt efter Sanne... Det hele blev et stort spind af løgne og underlige undskyldinger for, hvorfor jeg skulle snakke med en vildt fremmed mand, som spurgte hvor vi boede og ditten og datten... Hahaha... ALTSÅ... Nu er er det heldigvis overstået og de kom og hentede ham for en halv time siden ca. OG han anede heldigvis ikke at der var ugler i mosen

Så håber jeg egentlig bare at de har en hyggelig aften og at min kommende mand ikke kommer alt for efterfuld hjem
Vi skal nemlig til 80 års fødselsdag i morgen... Eller, hvis Silas ikke er mere rask, så er det kun Anders der skal afsted 
Puha, så er der ikke flere hemmelige opkald og sms'er han ikke må se

Anmeld