Så blev det min tur :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. april 2012

LilleLene

HEj piger
Så er jeg kommet hjem fra lægen, og det bliver nok til at jeg skal sygemeldes ØV !!!

De kunne ikke gøre noget for mig ellers, da jeg ikke må få smertestillende, og jeg i forvejen går til fys...
Min læge var faktisk overrasket over at der er gået så lang tid før min ryg brokkede sig (har rygsygdom) Så hun vidste faktisk at jeg ville få ondt

Men ellers så jeg og bebs rigtig fin ud, og min læge er bare så dejlig og roser min vægt SÅ meget 31+1 og vægten siger +4,5 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

MortilAlmaogNohr

Øv hvor irriterende, håber ikke det går dig alt for meget på. Hvor langt er du henne, og hvor lang tid var der til at du skulle på barsel?

Anmeld

13. april 2012

LilleLene

Tina. skriver:

Øv hvor irriterende, håber ikke det går dig alt for meget på. Hvor langt er du henne, og hvor lang tid var der til at du skulle på barsel?

jeg er 31+1

Igår havde jeg lige præcis 4 uger til barsel, og jeg GLÆDET mig SÅ meget til at komme på barsel

Men syntes bare at sulle gå hjemme 2 mdr før bebse kommer, det er bare lang tid :/

Anmeld

14. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeg er 31+1

Igår havde jeg lige præcis 4 uger til barsel, og jeg GLÆDET mig SÅ meget til at komme på barsel

Men syntes bare at sulle gå hjemme 2 mdr før bebse kommer, det er bare lang tid :/

Prøv at have gået hjemme siden uge 10. Jeg er nogle dage ved at blive SKØR!

Surt med sygemelding men synes faktisk oz det er imponerende at du har gået så længe når du nu har bøvl med ryggen

Anmeld

15. april 2012

LilleLene

Tina. skriver:

jeg er 32+3 i dag

skulle gå på baarsel den 10/5

Anmeld

15. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Prøv at have gået hjemme siden uge 10. Jeg er nogle dage ved at blive SKØR!

Surt med sygemelding men synes faktisk oz det er imponerende at du har gået så længe når du nu har bøvl med ryggen

WOOOOW det er lang tid, hvorfor blev du det så tidligt ?

Anmeld

16. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

WOOOOW det er lang tid, hvorfor blev du det så tidligt ?

Jeg havde i længere tid været mega stresset, det er faktisk lidt utroligt det overhoved kunne lade sig gøre at blive gravid så stresset som jeg var!

Var jeg ik blevet gravid havde jeg nok oz bare slået stressen lidt hen som pjat, men nu var der jo pludselig en lillefis der skulle tænkes på oz. Og da jm sagde at stress kunne føre til alt for tidlig fødsel var jeg bare glad for mit valg om endelig at se tingene i øjnene. Alt for lillefisen har det godt

Anmeld

16. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jeg havde i længere tid været mega stresset, det er faktisk lidt utroligt det overhoved kunne lade sig gøre at blive gravid så stresset som jeg var!

Var jeg ik blevet gravid havde jeg nok oz bare slået stressen lidt hen som pjat, men nu var der jo pludselig en lillefis der skulle tænkes på oz. Og da jm sagde at stress kunne føre til alt for tidlig fødsel var jeg bare glad for mit valg om endelig at se tingene i øjnene. Alt for lillefisen har det godt

ja stress er sq ikke til at spøge med, har selv haft det, i en meget mild grad

Jeg brækkede mig HVER morgen i 5-6 måneder, fordi jeg var stresset over det gymnasium jeg gik på, og hadet at gå der

Anmeld

17. april 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

ja stress er sq ikke til at spøge med, har selv haft det, i en meget mild grad

Jeg brækkede mig HVER morgen i 5-6 måneder, fordi jeg var stresset over det gymnasium jeg gik på, og hadet at gå der

Det er ellers ik et normalt tegn på stress, men oz noget jeg har døjet meget med. Jeg regnede med graviditeten var med inde over. Ik at graviditeten var grunden til den ekstreme kvalme og opkastninger, for jeg lurede hurtigt det kun kom de dage jeg skulle noget! Arbejde, veninder, familie, indkøb.. Ligemeget hvad jeg havde af planer blev jeg slagtet af kvalme og opkast

Jeg har så brugt et par måneder af graviditeten på at være i behandling, og det har hjulpet Jeg er faktisk så langt at jeg ik vil kalde mig stresset mere, men min læge synes det er fornuftigt at jeg bliver hjemme resten af graviditeten for at undgå tilbagefald så jeg ik er i tip-top stand når lillefisen melder sin ankomst

Anmeld

17. april 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Det er ellers ik et normalt tegn på stress, men oz noget jeg har døjet meget med. Jeg regnede med graviditeten var med inde over. Ik at graviditeten var grunden til den ekstreme kvalme og opkastninger, for jeg lurede hurtigt det kun kom de dage jeg skulle noget! Arbejde, veninder, familie, indkøb.. Ligemeget hvad jeg havde af planer blev jeg slagtet af kvalme og opkast

Jeg har så brugt et par måneder af graviditeten på at være i behandling, og det har hjulpet Jeg er faktisk så langt at jeg ik vil kalde mig stresset mere, men min læge synes det er fornuftigt at jeg bliver hjemme resten af graviditeten for at undgå tilbagefald så jeg ik er i tip-top stand når lillefisen melder sin ankomst

det er dejligt at det går så meget fremad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.