Er jeg muligvis gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. april 2012

ØnskerMigBarn

Jeg har gået meget og tænkt over om jeg muligvis er gravid jeg har haft sådan en underlig følelse i mave som om der er noget der rumstrere der inde har godt nok haft meget dårligmave (diarr&eacute og nogle gange er det helt normalt her på det sidste så ved ikke om det måske bare kunne være noget sygdom..

Men jeg har haft bryst spænding.

Lidt kvalme (ikke så slemt)

Prikken i underlivet

Føler mig mere træt end normalt.

skal tisse hele tiden.

Jeg spiser ting jeg aldrig har kunne lide før.

Og har en kæmpe fornemmelse af at jeg er gravid. ved ikke om det kun er fordi jeg ønsker det.

Jeg har dog haft min mens. Fik den mandag med kraftid blødning mene end normalt tirsdag og onsdag var den svar som saftevand. og torsdag var der ingenting. og jeg plever have mens. i ca. 5 dage med samme farve blødning og så 6. dag forsvinder den eller den kan stadig have en svaf blødning efter men jeg har aldrig oplevet en så hurtid overstået mens.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig  og måske har prøvet det samme.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

tulle09

det kan aldrig skade at tage en test..

Held og lykke

Anmeld

13. april 2012

Rikkeas

ØnskerMigBarn skriver:

Jeg har gået meget og tænkt over om jeg muligvis er gravid jeg har haft sådan en underlig følelse i mave som om der er noget der rumstrere der inde har godt nok haft meget dårligmave (diarr&eacute og nogle gange er det helt normalt her på det sidste så ved ikke om det måske bare kunne være noget sygdom..

Men jeg har haft bryst spænding.

Lidt kvalme (ikke så slemt)

Prikken i underlivet

Føler mig mere træt end normalt.

skal tisse hele tiden.

Jeg spiser ting jeg aldrig har kunne lide før.

Og har en kæmpe fornemmelse af at jeg er gravid. ved ikke om det kun er fordi jeg ønsker det.

Jeg har dog haft min mens. Fik den mandag med kraftid blødning mene end normalt tirsdag og onsdag var den svar som saftevand. og torsdag var der ingenting. og jeg plever have mens. i ca. 5 dage med samme farve blødning og så 6. dag forsvinder den eller den kan stadig have en svaf blødning efter men jeg har aldrig oplevet en så hurtid overstået mens.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig  og måske har prøvet det samme.?

Prøv en graviditets test om ikke andet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.