Så er vi tilbage igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. april 2012

SaNiNa

Med strøm på computeren har kun kunne følge lidt med på sidelinjen for kan ikke skrive her på baby via min mobil noget så træls.

Naia er blevet rigtig syg igen igen med 39.9 i feber op kast og meget tynd mave, vores læge ringer over middag og hvis hun stardig ikke vil spise og drikke bliver vi indlagt.

men Ikea skal da have en tak fordi de tørrede gulvet op efter Naia over brækkede det og mig i går middags.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Røverdatter

SaNiNa skriver:

Med strøm på computeren har kun kunne følge lidt med på sidelinjen for kan ikke skrive her på baby via min mobil noget så træls.

Naia er blevet rigtig syg igen igen med 39.9 i feber op kast og meget tynd mave, vores læge ringer over middag og hvis hun stardig ikke vil spise og drikke bliver vi indlagt.

men Ikea skal da have en tak fordi de tørrede gulvet op efter Naia over brækkede det og mig i går middags.

puha, det lyder som en slem omgang. Håber hun har fået det godt igen   Og håber ikke i skal indlægges... 

Anmeld

16. april 2012

SaNiNa

Himmelsmil skriver:

puha, det lyder som en slem omgang. Håber hun har fået det godt igen   Og håber ikke i skal indlægges... 

Tak

Vi var på syghuset fredag hvor hun var isoleret.

hun er stadig meget skidt mås, feber opkast dårlig mave og vil ikke rigtig sove.

Er ved at være godt træt af min lille pige altid skal være syg

Anmeld

16. april 2012

Røverdatter

SaNiNa skriver:

Tak

Vi var på syghuset fredag hvor hun var isoleret.

hun er stadig meget skidt mås, feber opkast dårlig mave og vil ikke rigtig sove.

Er ved at være godt træt af min lille pige altid skal være syg

Øv altså - har der da altid været "noget" med hende? 

Hvad har i så fået at vide at i skal gøre?

Anmeld

16. april 2012

SaNiNa

Himmelsmil skriver:

Øv altså - har der da altid været "noget" med hende? 

Hvad har i så fået at vide at i skal gøre?

Hun har bare rigtig let til feber og hvis der bare er en som er syg der går fordi hende så bliver hun det også, men det gjore jeg også før hen det er første efter jeg har fået nicklas jeg ikke blive syg hele tiden

Anmeld

16. april 2012

Røverdatter

SaNiNa skriver:

Hun har bare rigtig let til feber og hvis der bare er en som er syg der går fordi hende så bliver hun det også, men det gjore jeg også før hen det er første efter jeg har fået nicklas jeg ikke blive syg hele tiden

Øv, det er virkelig irriterende! Jeg har også haft en virus i 10 år, halsbetændelse. Hvis nogen i nærheden får det, får jeg det rimelig sikkert også. Det er rigtig øv!

Håber hun kommer sig snart

Anmeld

16. april 2012

Jemion

God bedring med hende..

Vi har også lige været i Isolation med Noah-Elias pga . mistanke til RS-Virus, han har haft feber over 39 i 4 dage men nu er den heldigvis begyndt at komme under 39 så fremskridt..

Anmeld

16. april 2012

SaNiNa

Jemion skriver:

God bedring med hende..

Vi har også lige været i Isolation med Noah-Elias pga . mistanke til RS-Virus, han har haft feber over 39 i 4 dage men nu er den heldigvis begyndt at komme under 39 så fremskridt..

åååh rigtig god bedring med ham...

Det var så ikke RS-Virus?

Naia har stadig mellem 38.4-39.9 i feber hun har dog spist knap 1 dl meget tynd grød idag lidt salt kiks (for at holde på væsken) og så har jeg "tvinget" 300ml saft i hende, hun får saft med sprøjte helt ned i halsen så hun ikke kan andet end synke og det skær mit hjerte, men hun har for tynde blodår til de kan lægge et drop.

Jeg hader sådan at give hende væske for hun skriger helt vildt.

Anmeld

16. april 2012

Jemion

SaNiNa skriver:

åååh rigtig god bedring med ham...

Det var så ikke RS-Virus?

Naia har stadig mellem 38.4-39.9 i feber hun har dog spist knap 1 dl meget tynd grød idag lidt salt kiks (for at holde på væsken) og så har jeg "tvinget" 300ml saft i hende, hun får saft med sprøjte helt ned i halsen så hun ikke kan andet end synke og det skær mit hjerte, men hun har for tynde blodår til de kan lægge et drop.

Jeg hader sådan at give hende væske for hun skriger helt vildt.

Tak  Nej det var heldigvis ikke RS-virusen..

Jeg har stadig ikke fået grød i ham men har fået 2 x 180 ml mme i ham idag og noget vand så det går fremad..

årh kan sagtens følge dig.. hader når de skal pode, kigge øre osv. og man skal holde dem fast.. Deres gråd er så hjerteskærende!

Anmeld

16. april 2012

SaNiNa

Jemion skriver:

Tak  Nej det var heldigvis ikke RS-virusen..

Jeg har stadig ikke fået grød i ham men har fået 2 x 180 ml mme i ham idag og noget vand så det går fremad..

årh kan sagtens følge dig.. hader når de skal pode, kigge øre osv. og man skal holde dem fast.. Deres gråd er så hjerteskærende!

Hvor var det godt, så må vi håbe de snart er friske igen

Hun er heldigvis rigtig godt til at blive lyttet og kigget på, men drikke det vil hun bare ikke.

Grøden jeg har lavet har også været meget meget tynd for at hun bare skulle synke og så har jeg lagt det så langt unde så det selv løb ned.

føler min som en ond mor, men gør det jo kun for at hjælpe hende og for hendes mave kan vende sig til at få noget ned igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.