Hjælp en ulykkelig mor?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. april 2009

louis

HEJ MØDRE..

JEG HÅBER, AT I VIL DELTAGE I DENNE AKTION TIL FORDEL FOR MARNIE PEARCE, EN BRITISK MOR, SOM BOR I DUBAI OG AF RETTEN ER DØMT FOR UTROSKAB, FRATAGET FORÆLDREMYNDIGHEDEN OVER SINE BØRN OG TRUET MED UDVISNING FRA DUBAI.. HVILKET FORMENTLIG VIL BETYDE, AT HUN ALDRIG MERE SER DEM.
KLIK JER IND OG SKRIV UNDER.. HÅBER PÅ JERES HJÆLP

AMNESTY INTERNATIONAL ER OGSÅ GÅET IND I SAGEN, OG DET NEDENFOR INDSATTE INDLÆG STAMMER FRA SOL.DK

Da er kun to uger tilbage for stakkels Marnie Pearce, der sidder i oejeblikket i faengsel i Dubai, foer hun bliver deporteret. I denne tilfaelde mister hun alle chancer for bliver genforenet med hendes to boern.
Hendes egyptisk mand har benyttet sig af Dubais strenge lovgivning og fik hans kone spaerret inde i faengsel for faa fat i deres boern.
Laes her artiklen fra 'The Mirror' og se oejeblikket for hun er tvunget til aflevere hendes boern.
http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2009/03/28/adu ltery-in-dubai-mum-s-husband-is-the-real-love-cheat-115 875-21235002/
Hjaelp hende og hendes boern og underskriv petitionen.
http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2009/03/28/adu ltery-in-dubai-mum-s-husband-is-the-real-love-cheat-115 875-21235002/

Og hvis du bliver lige saa surt som saa mange andre over ham foelselsretaderten idiot, saa skriv til Proctor & Gamble. Han er nemlig Professional Oral Health Manager i Proctor & Gamble. Maaske kan de laer ham lidt humanitaert opfoerelse. Indtil nu har Proctor & Gamble naegtet at kommentere sagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

A.

louis skriver:

HEJ MØDRE..

JEG HÅBER, AT I VIL DELTAGE I DENNE AKTION TIL FORDEL FOR MARNIE PEARCE, EN BRITISK MOR, SOM BOR I DUBAI OG AF RETTEN ER DØMT FOR UTROSKAB, FRATAGET FORÆLDREMYNDIGHEDEN OVER SINE BØRN OG TRUET MED UDVISNING FRA DUBAI.. HVILKET FORMENTLIG VIL BETYDE, AT HUN ALDRIG MERE SER DEM.
KLIK JER IND OG SKRIV UNDER.. HÅBER PÅ JERES HJÆLP

AMNESTY INTERNATIONAL ER OGSÅ GÅET IND I SAGEN, OG DET NEDENFOR INDSATTE INDLÆG STAMMER FRA SOL.DK

Da er kun to uger tilbage for stakkels Marnie Pearce, der sidder i oejeblikket i faengsel i Dubai, foer hun bliver deporteret. I denne tilfaelde mister hun alle chancer for bliver genforenet med hendes to boern.
Hendes egyptisk mand har benyttet sig af Dubais strenge lovgivning og fik hans kone spaerret inde i faengsel for faa fat i deres boern.
Laes her artiklen fra 'The Mirror' og se oejeblikket for hun er tvunget til aflevere hendes boern.
Hjaelp hende og hendes boern og underskriv petitionen.

Og hvis du bliver lige saa surt som saa mange andre over ham foelselsretaderten idiot, saa skriv til Proctor & Gamble. Han er nemlig Professional Oral Health Manager i Proctor & Gamble. Maaske kan de laer ham lidt humanitaert opfoerelse. Indtil nu har Proctor & Gamble naegtet at kommentere sagen.

ja men hvor er det hen man skal skrive under?

Anmeld

10. april 2009

A.

ok jeg skrev under

Anmeld

10. april 2009

louis

mange tak Agnieszka

Anmeld

10. april 2009

A.

louis skriver:

mange tak Agnieszka

det skal du ikke take for..jeg interesserer mig rigtigt meget i sådan ting..det sker desværre tit..ved ikke om du kender måske historie om en kvinde hun hedder jacqueline pascarl-gillespie... hun blev gift med en prins fra malezja og en dag vil hun skilles han kidnapper begge børn og først efter mange år får hun børnene tilbage når de er voksen...

Anmeld

10. april 2009

Hellemor

Så har jeg også skrevet under

Anmeld

10. april 2009

Becks

agnieszka skriver:

det skal du ikke take for..jeg interesserer mig rigtigt meget i sådan ting..det sker desværre tit..ved ikke om du kender måske historie om en kvinde hun hedder jacqueline pascarl-gillespie... hun blev gift med en prins fra malezja og en dag vil hun skilles han kidnapper begge børn og først efter mange år får hun børnene tilbage når de er voksen...

Har virkelighedens verden ikke udgivet en bog om hende?
Jeg har ihvertfald en bog der minder meget om den historie...

Anmeld

10. april 2009

A.

Beck skriver:

Har virkelighedens verden ikke udgivet en bog om hende?
Jeg har ihvertfald en bog der minder meget om den historie...

hun har skrev to bøger..

Anmeld

10. april 2009

Becks

agnieszka skriver:

hun har skrev to bøger..

Ej har hun det?
hvad hedder den anden? Den jeg har, er den hvor hun møder prinsen poå en ferie og man hører hele historien, hvor de bliver gift og får børn, og hendes kamp for at få dem tilbage og med hjem...

Elsker de bøger

Anmeld

10. april 2009

A.

Beck skriver:

Ej har hun det?
hvad hedder den anden? Den jeg har, er den hvor hun møder prinsen poå en ferie og man hører hele historien, hvor de bliver gift og får børn, og hendes kamp for at få dem tilbage og med hjem...

Elsker de bøger

er ik sikkert at det er den samme person vi snakker om..hun blev mishandlet som barn..og så møder hun ham mener vist på sin arb. og bliver forelsket og gift i hans land og bagefter går det galt..ved ikke hvad hedder den anden bog fordi det er meget svært at får fat i den..min mor er ved at undersøge det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.