jubiii! jeg nåede det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2012

Camillos

2 trimester igår ! 13+1 idag ... fantastisk! nu skulle alt jo for det meste gå godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Lenaogkasper

Camillos skriver:

2 trimester igår ! 13+1 idag ... fantastisk! nu skulle alt jo for det meste gå godt

Tillykke med 2. trimester

Det er skønt at være over NF og de gyldne 12 uger, så har man lidt mere tro på det.

Her er jeg idag 16+1 og jeg syntes der er en evighed til MD scanningen og har flere gange overvejet en lille scanning inden sys der er længe til.

Men alt er godt og ja man siger at når man er over NF og alt så godt ud der er der minimale MINIMAL risiko for at det går galt! SÅ

NYD DET! DU SKAL SÅ MEGET VÆRE MOR!

Anmeld

13. april 2012

Camillos

Lenaogkasper skriver:

Tillykke med 2. trimester

Det er skønt at være over NF og de gyldne 12 uger, så har man lidt mere tro på det.

Her er jeg idag 16+1 og jeg syntes der er en evighed til MD scanningen og har flere gange overvejet en lille scanning inden sys der er længe til.

Men alt er godt og ja man siger at når man er over NF og alt så godt ud der er der minimale MINIMAL risiko for at det går galt! SÅ

NYD DET! DU SKAL SÅ MEGET VÆRE MOR!

tak ja hører faktisk tiden for de fleste er fra nf til Md scanningen. men tror tiden for mig har været værre fra 4 uge til 12 uge grundet 4 tidl aborter   men  nu skal jeg så meget være mor! og tillykke til dig også

Anmeld

13. april 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

wuhuuuu ...

Anmeld

13. april 2012

MMOGM

Camillos skriver:

Tillykke med det, og velkommen i 2. trimester. 

Synes tiden går rigtig langsomt. Jeg er i uge 17+3 og skal til MD scanning d. 3 maj.. Puuuha der er længe til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.