syntes den her dag er lige til at lukke op og prut i

dagen startede med at vi stod op kl 8, knægten vækker os som altid med snak og kalden

manden tager ham BONUS hehe
vi spiser morgenmad og så videre, men da manden er pænt træt pga nyt job er han lidt nem til at blive mobset

og det gør han snerre lidt af mig og ja øvvvv men han siger dog undskyld da han går ud af døren

jeg har ventet på denne dag i over en uge forid jeg idag skulle have besked på hvornår jeg sku sættes igang

MEN nej
min gamle jordmoder havde LOVET mig at jeg ikk skulle igennem det samme maridt igen som jeg havde med min første fødsel

MEN min nye jordmoder er uenig og vil have en læges mening, jeg kommer så ind til lægen og hva er hun!
totalt KOLD i sin bagdel og siger at det vil hun ikke og det er pjat og jeg ved da ikk hvad!

jeg bliver så ked og jeg tuder bare indvenigt mens jeg kigger på noget andet for ikk at tude foran hende

hun laver scanning og mærker og siger så bare jaa hvis ikk du har født når du når 42+0 så kan vi finde en dato !!

hvaddddddddddddddddddddddddddddddd??????????????
jeg stormer ud fra klinikken og ramler faktisk ind i en glasdør da jeg ikk kan se den for tåre

tager hjem og der er mit eneste bonus for idag ..
en veninde af mig er hjemme hos mig og passer vores søn mens jeg var hos lægen . .
nå ja vi får snakket og spist og jeg føler ligesom at jeg får pustet det fra mig lidt .
overboen er så nede og låne noget værktøj og så videre (super flinke)

OG DOG!

kl 23 kommer en bil op til opgangen, det er overboen der mener de lige skal tømme deres bil med sager! KL 23!!!!!

op og ned op og ned fnidren og snakken og grinen ude på gangen!!

NOOOOO og min søn har værelse ud til gangen så der er bare extremt lydt

heldigvis vågner han ikk

oven i hatten har vi haft malere ude på vores opgang idag, og vores barnevogn og så videre står i et rum for sådanne ting. dem har de så kørt ud midt i gangen med lyset brændene og døren ulåst! så ALLE fra gaden kan se det står der! jamen bare pas på folks ting alså

syntes bare virkelig denne dag har været skod, og nu glæder jeg mig bare til manden kommer hjem fra job om lidt

så er det bare sovetid!

nååå pyyyy jeg trængte vist virkelig til at komme ud med noget

tak hvis i stadig er med smillll