skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. april 2009

karina1980

så blev det endelig Jasmins tur til at få skoldkopper, de kom igår eftermiddags mens hun var på ferie hos farmor og farfar, og idag er hun virkelig godt pyntet til og der kommer hele tiden flere til

men heldigvis er hun overhovedet ikke mærket af dem og klør næsten heller ikke i dem tror jeg har taget hende i at klø 2 gange i dem nu, så det helt godt

men tænk sig nu har hun været udsat for smitte 3-4 gange og ikke blevet ramt, så vi troede faktisk hun måske havde haft det, og så var der en enkelt i Bh som hun ikke leger med, som fik og vupti så har Jasmin det

men heldigvis er det jo et fint tidspunkt, Brian går hjemme så hun skal ikke ud og passes, og jeg går i skole og kan aflevere phillip i skole inden jeg selv skal møde.

men jeg husker godt nok ikke at de skoldkopper formerede sig så hurtigt, hun havde omkring 30 da hun kom hjem i formiddag og nu hun langt over 50 og de sidder især på mave og ryg, men desværre også i ansigt og hårbund,
men lige nu er der ingen fra livet og ned eller på armene lidt sjovt faktisk,

knus karina og Jasmin aka skoldkop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

Rikke Houmøller Thaarup

syntes egentlig at skoldkopper er lidt hyggelige.
Det er jo ikke fordi børnene er vildt syge og alle venter på at få det.

Vi må da håbe det snart er overstået og at der ikke kommer flere.

god bedring med hende.

Rikke

Anmeld

10. april 2009

Tina2

Hyggelige???? Så har jeres unger vist ikke haft "en ordentlig omgang" for jeg kan godt nok ikke se NOGET SOM HELST hyggeligt i skoldkopper... Begge mine unger var helt forfærdelig hårdt ramt og kløede og det sved og de græd, så det var bestemt ikke hyggeligt her!

Oveni havde Milas uopdaget mælkeallergi, så han kastede op over 20 gange på den uge, fordi han ikke ville ha andet end den flaske....

Så for mig er skoldkopper bare det værste lort og de burde vaccineres imod det!!!!! Milas havde over 500 og Filuca tæt på.....

God bedring til Jasmin.....

Anmeld

10. april 2009

Fines mor

Her har vi prøvet en omgang let skoldkopper og en stor omgang, Isabellas var ved at trække tænder ud :-(
Så hvis det er som hendes, så syntes jeg heller ikke det er så hyggeligt igen.

Anmeld

10. april 2009

karina1980

vi har hertil aften talt dem, og er nu nået op på 170 stk hvilket er flere end Phillip og det betyder rigtig meget for man skal jo have flest

men hun hverken piver eller har det skidt, hun er dog begyndt at klø lidt mere i det

det skal lige siges at Phillip nåede 160 skoldkopper da han havde det for ca 6 år siden

Anmeld

10. april 2009

Fines mor

karina1980 skriver:

vi har hertil aften talt dem, og er nu nået op på 170 stk hvilket er flere end Phillip og det betyder rigtig meget for man skal jo have flest

men hun hverken piver eller har det skidt, hun er dog begyndt at klø lidt mere i det

det skal lige siges at Phillip nåede 160 skoldkopper da han havde det for ca 6 år siden

Vi talte dem dog ikke, men der var rigtig mange -

Anmeld

10. april 2009

karina1980

Fines mor skriver:

Vi talte dem dog ikke, men der var rigtig mange -

det nu også mest for sjov vi talte, for at se hvor hurtigt de dukker op,

men nu er de jævnt fordelt over det hele, så det ser ikke så slemt ud og bliver det ikke værre(hvilket det nok gør) ville jeg bare kalde det et mildt anfald,

men synes godt nok der kommer mange nu, man kan nærmst se dem komme, der er kommet over 100 til i løbet af idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.