Video af Benjamin der kryber :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Ka+Ma=Be

Godaften baby.dk'er 

Man kan blive ved med at sige det! Men hold nu op, hvor går tiden stærkt! Min lille dreng er begyndt at krybe, og det ser simpelthen så grinern ud.  

Jeg fatter slet ikke hvor stor han allerede er blevet  

Hvor længe gik der fra jeres børn krybede til de kravlede og gik? Jeg nyder at han ikke kan komme helt så vidt omkring endnu, men det bliver da også lidt hyggeligt, når han går rundt selv

Kram fra en stolt moar! 

(eeej, og lige en lille "bonus"video så i kan se hvor lille og nutsi han også har været hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Miss Church

Haha hvor er han bare sød! 

Anmeld

12. april 2012

Ka+Ma=Be

Miss Church skriver:

Haha hvor er han bare sød! 

Hihi tak skal du ha 

Anmeld

13. april 2012

TrineMine86

Ka+Ma=Be skriver:

Godaften baby.dk'er 

Man kan blive ved med at sige det! Men hold nu op, hvor går tiden stærkt! Min lille dreng er begyndt at krybe, og det ser simpelthen så grinern ud.  

Jeg fatter slet ikke hvor stor han allerede er blevet  

Hvor længe gik der fra jeres børn krybede til de kravlede og gik? Jeg nyder at han ikke kan komme helt så vidt omkring endnu, men det bliver da også lidt hyggeligt, når han går rundt selv

Kram fra en stolt moar! 

(eeej, og lige en lille "bonus"video så i kan se hvor lille og nutsi han også har været hehe)

nåhhhh hvor er Benjamin SØØØØD og mega sej til det der kryben  hold da op, hvor er han hurtig

og ja han er da også bare mega nuttet som helt bette baby

Anmeld

13. april 2012

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

nåhhhh hvor er Benjamin SØØØØD og mega sej til det der kryben  hold da op, hvor er han hurtig

og ja han er da også bare mega nuttet som helt bette baby

Tak skal du have søde  

Ja der er rigtig turbo på ham hehe

Anmeld

13. april 2012

lycly

Haha nååh, hvor ser det skægt ud, hvor er han sød!

Julia begyndte at krybe da hun var omkring 6 mdr. Om 6 dage er hun 9 mdr og hun kravler stadig ikke - jeg nyder det så længe det varer!

Anmeld

14. april 2012

Ka+Ma=Be

LunaLykke skriver:

Haha nååh, hvor ser det skægt ud, hvor er han sød!

Julia begyndte at krybe da hun var omkring 6 mdr. Om 6 dage er hun 9 mdr og hun kravler stadig ikke - jeg nyder det så længe det varer!

Tak skal du ha smukke 

Ja ok, så kan der gå lidt endnu Jeg nyder det også så længe det varer! Han piller jo ved ALT  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.