Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften baby.dk'er
Man kan blive ved med at sige det! Men hold nu op, hvor går tiden stærkt! Min lille dreng er begyndt at krybe, og det ser simpelthen så grinern ud.
Jeg fatter slet ikke hvor stor han allerede er blevet
Hvor længe gik der fra jeres børn krybede til de kravlede og gik? Jeg nyder at han ikke kan komme helt så vidt omkring endnu, men det bliver da også lidt hyggeligt, når han går rundt selv
Kram fra en stolt moar!
(eeej, og lige en lille "bonus"video så i kan se hvor lille og nutsi han også har været hehe)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha hvor er han bare sød!
Miss Church skriver: Haha hvor er han bare sød!
Hihi tak skal du ha
Ka+Ma=Be skriver: Godaften baby.dk'er Man kan blive ved med at sige det! Men hold nu op, hvor går tiden stærkt! Min lille dreng er begyndt at krybe, og det ser simpelthen så grinern ud. Jeg fatter slet ikke hvor stor han allerede er blevet Hvor længe gik der fra jeres børn krybede til de kravlede og gik? Jeg nyder at han ikke kan komme helt så vidt omkring endnu, men det bliver da også lidt hyggeligt, når han går rundt selv Kram fra en stolt moar! (eeej, og lige en lille "bonus"video så i kan se hvor lille og nutsi han også har været hehe)
nåhhhh hvor er Benjamin SØØØØD og mega sej til det der kryben hold da op, hvor er han hurtig
og ja han er da også bare mega nuttet som helt bette baby
TrineMine86 skriver: nåhhhh hvor er Benjamin SØØØØD og mega sej til det der kryben hold da op, hvor er han hurtig og ja han er da også bare mega nuttet som helt bette baby
Tak skal du have søde
Ja der er rigtig turbo på ham hehe
LunaLykke skriver: Haha nååh, hvor ser det skægt ud, hvor er han sød! Julia begyndte at krybe da hun var omkring 6 mdr. Om 6 dage er hun 9 mdr og hun kravler stadig ikke - jeg nyder det så længe det varer!
Haha nååh, hvor ser det skægt ud, hvor er han sød! Julia begyndte at krybe da hun var omkring 6 mdr. Om 6 dage er hun 9 mdr og hun kravler stadig ikke - jeg nyder det så længe det varer!
Tak skal du ha smukke
Ja ok, så kan der gå lidt endnu Jeg nyder det også så længe det varer! Han piller jo ved ALT hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128