Stjernholm87 skriver:
Sys bestemt du fortjener at nogen vil svare dig... 
Jeg har en storesøster som først fik tvillinger ved hjælp og blev gravid da de var 1½ år. Der har været rigtig meget at se til men alle børnene har taget ALTING så fint.
Min søster har været super god til at inddrage pigerne i at hjælpe med at skifte, give mad (fik flaske) og give tøj på. Selvfølgelig har han nok lagt mere for sig selv hen på eftermiddagen hvor pigerne er kommet hjem fra dagpleje (skal lige siges at det ikke er alle dage de er afsted på samme tid, pigerne, de deles lidt om dagplejepladesen så hun har ofte den ene hjemme sammen med lillebror)
Men som hun siger så kalder han ALTID hvis der er ngoet. Han savner opmærksomhed eller har brug for mad / tør ble.
Er sikker på en mor har NOK kærlighed til ALLE sine børn uanset hvor hurtigt eller sent de kommer efter hinanden. 
Men alle mødre tænker som dig :-) Kan huske min søster også gjorde det men man finder en måde at få hverdagen til at gå på.
Så tænker jeg man skal huske at den første er så forkælet og faktisk 'får for meget opmærksomhed' og den sidste som flyver fra reden bliver forkælet i hoved og røv fordi det er svært at den sidste forlader mor og far.. :-)
Op med hovedet og nyd dine børn får så meget glæde af hinanden. Du kommer til elske at have dem så tæt på hinanden :-)
Enig
Er selv gravid med 2. Barn i 14. uge og jeg har da også mine bekymringer i forhold til overskud, dagligdag osv. Men det tror heg nu, er helt normale følelser
Min datter er nu 11 mdr. og der kommer til at være ca. 17 mdr imellem vores børn. Jeg har en sp, som også har børn tæt på hinanden min mor har fået 3 piger(inkl. Mig
) hvor jeg er den ældste på 26, min søster er 24 og den yngste søster bliver 21 i denne måned. Min mor og sp siger, at det bliver hårdt i starten, men de får så meget glæde af hinanden på længere sigt. Det handler også om at inddrage den store i pusletid, amme/flasketid osv.
Hvis I er målrettede og viljefaste på, at det nok skal lykkes, er jeg sikker på, det nok skal gå
Min mor var lige fyldt 21, da hun fik mig og det med alder, må du bare modbevise myndighederne på(altså sp osv.)
Man kan ikke definere god el. dårlig mor på alder, men nærmere viljen/ressourcerne til at skabe trygge rammer og sundt familieliv
Sk** hul i fordommene og gør hvad dit
siger og gør det bedste du kan
Held & lykke
Anmeld