1, 2,.... mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2012

Lone Jakobsen

Nessie skriver:

Nååååårrrh, det synes de sikkert er helt fantastisk

ja vi plejer at gi dem lidt mad, og børnene plejer at ae dem lidt. men før stod de oppe på et bord inde i skuret. nu er de så rykket ud i haven i et stort bur, meget længere nede ved jorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

FrkZier

Lone Jakobsen skriver:

ordsproget "de avler som kaniner" kommer til sin ret hos os:

vi havde en kanin som manglede en ven. den fik en anden kanin, og vi var nu i den tro at vi havde 2 hunkaniner. da den nye kanin pludselig begyndte at bygge rede, måtte vi indse at vi nok havde taget fejl

den fik 5 unger en søndag aften, og da vi var totalt uforberedte, gik der knap et døgn før vi fandt et nyt bur og fik hankaninen flyttet væk.

idag er de 5 unger så 4 uger gamle, og endnu engang opdagede jeg at kaninmor havde bygget rede, jeg blev lidt paf da jeg opdagede at der lå 3 levende unger i hendes rede, for jeg forstod simpelthen ikke hvordan det ku gå til

det viser sig så at han kaninen har nået at parre hunkaninen inden vi flyttede ham over for sig selv.

jeg troede slet ikke at dette var en mulighed. er der mon andre der har prøvet det?

havde du boet på sjælland havde jeg gerne adopteret en kanin

Anmeld

12. april 2012

Nessie

Lone Jakobsen skriver:

ja vi plejer at gi dem lidt mad, og børnene plejer at ae dem lidt. men før stod de oppe på et bord inde i skuret. nu er de så rykket ud i haven i et stort bur, meget længere nede ved jorden

Jeg synes det er skønt at de små for lov at være med, det er vigtigt at de lærer at håndtere dyr nænsomt og med respekt

Anmeld

12. april 2012

Lone Jakobsen

FrkZier skriver:

havde du boet på sjælland havde jeg gerne adopteret en kanin

æv æv kommer først til sjælland i juli, og der sku de gerne være væk herfra igen

Anmeld

12. april 2012

Lone Jakobsen

Nessie skriver:

Jeg synes det er skønt at de små for lov at være med, det er vigtigt at de lærer at håndtere dyr nænsomt og med respekt

Anmeld

12. april 2012

FrkZier

Lone Jakobsen skriver:

æv æv kommer først til sjælland i juli, og der sku de gerne være væk herfra igen

mangler ellers en kaninus - dengang min eks og jeg flyttede fra hinanden fik han vores kanin med sig men tror nu heller ikke min kæreste ville være helt tilfreds med jeg fik en kanin, han har svært nok ved at acceptere min kat haha

Anmeld

12. april 2012

Lone Jakobsen

FrkZier skriver:

mangler ellers en kaninus - dengang min eks og jeg flyttede fra hinanden fik han vores kanin med sig men tror nu heller ikke min kæreste ville være helt tilfreds med jeg fik en kanin, han har svært nok ved at acceptere min kat haha

hi hi, åh min mand ville elske en kat, men jeg er desværre hyper allergisk overfor dem.

Anmeld

12. april 2012

Røverdatter

nååååå, vil SÅ gerne have kanin, også for vores søns skyld - så han har lidt kæledyr. MEN vi flytter først ud i vores kolonihavehus til vinter ØV.

Havde vi været flyttet nu, så havde jeg da budt på en eller to af dem Men det dur bare ikke herinde i byen i en to-værelses

Anmeld

12. april 2012

FrkZier

Lone Jakobsen skriver:

hi hi, åh min mand ville elske en kat, men jeg er desværre hyper allergisk overfor dem.

min kæreste vil helst have en hund - men jeg kan altså ikke fordrage hunde

Anmeld

12. april 2012

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Har prøvet det samme, bare med marsvin

Købte to hunner hos en dyrehandel, det var så en han den ene fandt jeg ud af. En aften jeg ville sige godnat til dem sad der er unge og kiggede på mig (marsvin unger har øjne og kan gå lige efter fødslen) Jeg blev godt nok lidt overrasket Men fik fjernet hannen samme aften, men efter et par uger kunne jeg se hunnen var drægtig igen. Han har simpelthen været på hende samme dag hun havde født! Avs siger jeg bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.