0-1 år: Tiny miny moo vinterjakke str.74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
519 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2012

signe.

Sælger denne vinterjakke, da Hasse er blevet for stor, og Laurits heller ikke kan passe den til vinter. Den er brugt, men i rigtig god stand. Ingen pletter, huller eller andre skavanker Ej heller falmet. Vasket 1 gang, og bliver vasket igen ved et evt. salg

Købspris: 250 kr

Salgspris: Mindst 170 kr., og så er portoen betalt Dog er I da velkomne til at byde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

signe.

op Ny pris 140 kr og så er portoen betalt

Anmeld

2. maj 2012

december-babyen

Hvordan er den str mæssigt?

Anmeld

2. maj 2012

signe.

december-babyen skriver:

Meget normal synes jeg. Den eneste grund til min dreng ikke kan passe den(eer i 80 nu) er fordi den så jo er for kort i ærmerne..

Anmeld

2. maj 2012

signe.

december-babyen skriver:

Skal du føde til dec? For har en hummel til salg- vinterjakke, i str 68, og den kommer bebs jo nok hurtigere i, end en 74, hvis det er

Anmeld

2. maj 2012

december-babyen

Ja skal føde til december men har en lille dreng på 4 mdr nu og det er til ham jeg tænker på...den bliver nok for lille så da han netop er vokset ind i en str 68 nu

Anmeld

2. maj 2012

signe.

december-babyen skriver:

Ja skal føde til december men har en lille dreng på 4 mdr nu og det er til ham jeg tænker på...den bliver nok for lille så da han netop er vokset ind i en str 68 nu

Ja, så tror jeg den bliver for lille... Kommer selvfølgelig an på hvor hurtigt han vokser.. Kunne du være interesseret i den Hummel i str 68, til den nyankomne?

Anmeld

2. maj 2012

signe.

signe. skriver:

Ja, så tror jeg den bliver for lille... Kommer selvfølgelig an på hvor hurtigt han vokser.. Kunne du være interesseret i den Hummel i str 68, til den nyankomne?

Så kunne begge jakker jo sendes sammen, så bliver det jo omkring en 40 kr billigere, der kan trækkes fra Hummeljakke, for den står jo til 240 kr hvori portoen jo så skulle være, men den har du jo betalt i de 120 kr for fleecen...

Anmeld

3. maj 2012

december-babyen

Den jakke her, er den meget varm eller lidt overgangsagtig?

Anmeld

3. maj 2012

signe.

december-babyen skriver:

Den jakke her, er den meget varm eller lidt overgangsagtig?

Jeg synes ikke den er ligeså vinteragtig som den fra tiny miny moo... Så tror jeg vil sætte den lidt som en varm overgangsjakke, for den er dog ikke så tynd så den kan bruges som decideret overgangsjakke. Den er lidt mere kraftig, men ikke som en anden dynejakke eller noget. Min dreng brugte den i marts, og så blev han for stor til den, da han er lidt af en bette prop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.