NF veloverstået ! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Chili

Så er NF også veloverstået herfra, jeg var så nervøs, men der lå en dejlig lille en derinde, og sprællede rundt, vinkede og det hele (; Det var bare super skønt !

Risiko ligger på 1:21886, så jeg tror vi er sikret ;b

Termin er rykket til 20/10-12 i stedet for 23/10-12 (;

Så i denne weekend skal vi besøge familie og fortælle den dejlige nyhed, vi har ventet indtil nu, grundet sidste graviditet der endte med missed abortion /;

Lykken er over os, og vi glæder os <3

Vi fik nogle billeder med hjem, men har dem ikke lige på computeren lige nu, det må lige blive på et andet tidspunkt (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

piadas

Tillykke!

Jeg synes, det er så dejligt, når nogle som dig, der har været igennem en MA, kommer over på den anden side og kan begynde at ligge nervøsiteten til side og glæde sig over den lille bebs i maven i stedet.

For I har sikkert været nervøse eller hvordan har det været?

Jeg har aldrig prøvet at abortere men har til gengæld altid haft rigtig svært ved at blive gravid, så det har også været frustrende lige som det nok har været for dig efter MA'en...hmm, nu begynder jeg vist at ævle, men sengen kalder også - jeg er træt!

Anmeld

12. april 2012

Chili

Vi var meget nevøse og manden turde slet ikke tro på det, før i dag nærmest :O så det har været svært ... Men vi er glade nu, så det er dejligt

Og jeg skal vist også i seng, hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.