Hulahopring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.382 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. april 2012

annec

Hvad hjælper den hulahopring egentlig? Jeg har lige købt en med 1,5 kg, syntes bare det niver en smule.. Men syntes slet ikke det er hårdt? 

Hvor lang tid skal man bruge den ad gangen og hvor tit? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

Miss Church

annec skriver:

Hvad hjælper den hulahopring egentlig? Jeg har lige købt en med 1,5 kg, syntes bare det niver en smule.. Men syntes slet ikke det er hårdt? 

Jeg synes at den er super go'! Det er en let måde at træne på.

Jeg har brugt dette træningsprogram:  http://iform.dk/traening/traeningsformer/6-ugers-program 
Måske du kan bruge det  

Anmeld

12. april 2012

annec

Miss Church skriver:

Jeg har brugt dette træningsprogram:  http://iform.dk/traening/traeningsformer/6-ugers-program 
Måske du kan bruge det  

Mange tak. Nu trænede jeg for første gang med den og trænede i 8 min og syntes slet ikke det var hårdt? Hvordan mon det kan være? 

Og ved du hvad det hjælper egentlig? ;-)

Anmeld

12. april 2012

Miss Church

annec skriver:

Mange tak. Nu trænede jeg for første gang med den og trænede i 8 min og syntes slet ikke det var hårdt? Hvordan mon det kan være? 

Det forstår jeg ikke. Jeg er i okay form og bruger den min. 10 minutter hver gang og jeg sveder og bliver rigtig øm, så man virkelig kan mærke at man har brugt sine muskler. 

Hvis du ser på artiklen neden under træningsplanen. Der er to, som har trænet i 6 uger mener jeg og de har tabt sig omkring 5 cm. Så der må jo være noget som virker  

Anmeld

12. april 2012

annec

Miss Church skriver:

Det forstår jeg ikke. Jeg er i okay form og bruger den min. 10 minutter hver gang og jeg sveder og bliver rigtig øm, så man virkelig kan mærke at man har brugt sine muskler. 

Hvis du ser på artiklen neden under træningsplanen. Der er to, som har trænet i 6 uger mener jeg og de har tabt sig omkring 5 cm. Så der må jo være noget som virker  

Ja okay, må prøve igen i morgen :-) 

Anmeld

12. april 2012

Miss Church

annec skriver:

Ja okay, må prøve igen i morgen :-) 

God fornøjelse  

Anmeld

12. april 2012

AnneBJ

annec skriver:

Ellers må du have fat i en tungere, som ofte også har en større diameter og derfor skal svinges mere for at holdes igang. Min vejer 2,2 kg. og jeg synes også det er tilpas hårdt uden at jeg er ved at dø altså..

Anmeld

12. april 2012

AnneBJ

Miss Church skriver:

Måske du kan bruge det  

Lige hvad jeg har ledt efter - tusind tak! 

Anmeld

12. april 2012

Miss Church

AnneBJ skriver:

Lige hvad jeg har ledt efter - tusind tak! 

Det var da dejligt.
God fornøjelse til dig også

Anmeld

12. april 2012

morethanperfect

annec skriver:

Jeg syns heller ikke det er hårdt ..

Før jeg blev gravid , brugte jeg den i 15 min. om dagen , mens jeg stod og hørte musik .. I starten gjorde det ondt , fordi den har de der buler på , men efter nogle dage har maven vændt sig til det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.