Emmaljunga eller Odder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.048 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. april 2012

BabyHL

Hej med jer!

Min kæreste og jeg v

enter vores første barn, og vi skal derfor ud og købe vores første barnevogn, og dertil kunne det være rart at høre om andres erfaringer

Vi har kigget meget på Emmaljunga Big Star Supreme på UniQ stel, og Odder Enjoy eller Zip på X Dream stel.

Har nogle af jer erfaringer med en af dem? Eller vil I måske helt anbefale en anden vogn?

De ting, som er vigtige for os er:

x Barnevognen skal let kunne klappes sammen, og ikke fylde ret meget (skal være i bagagerummet på vores nye Kia Rio)

x Den skal kunne bruges til vores næste barn også, så den skal være robust

x Skal kunne højdejusteres, da min kæreste er næsten 30 cm højere end mig.

Glæder mig til at høre jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

chael

Med de krav du har, vil jeg klart vælge Odder zip på x-Dream stel!!

Jeg har haft begge modeller, dog ikke emmaljunga på det der Uniq stel.

Begge 2 skide gode vogne, men odderen har bare DET mere og derfor valgte vi også den denne her gang.

Jeg valgte en sprit ny Odder på x-Dream stel, zip, sort med sølv stribe. F*CK den er lækker.

Begge barnevogne jeg har haft er købt fra ny

*C

Anmeld

12. april 2012

Rockertand

BabyHL skriver:

x Barnevognen skal let kunne klappes sammen, og ikke fylde ret meget (skal være i bagagerummet på vores nye Kia Rio)

Du beskriver jo en Odder på X-dream-stel, der er ingen tvivl.

Derudover er det jo smag og behag, om man hælder til det ene eller det andet mærke.

Anmeld

12. april 2012

JonTri

Har odder zip sort med sølvkant, på x-dream... den er SÅ lækker!!! og stellet kan være mellem babys autostol og forsædet... kender dog ikke til rio. 

har købt et søskendesæde, da odderen sagtens kan bære dette... så hvis I skal bruge vognen til søskende, er det værd at tage med i tankerne... 

Min dreng ligger i en Brio - og det gjorde den store også. den er ok, men smadret - og den kan ikke bære et søskendesæde... 

Odder!

Anmeld

12. april 2012

Morgensol

BabyHL skriver:

Hej med jer!

Min kæreste og jeg v

enter vores første barn, og vi skal derfor ud og købe vores første barnevogn, og dertil kunne det være rart at høre om andres erfaringer

Vi har kigget meget på Emmaljunga Big Star Supreme på UniQ stel, og Odder Enjoy eller Zip på X Dream stel.

Har nogle af jer erfaringer med en af dem? Eller vil I måske helt anbefale en anden vogn?

Vi havde en emmaljunga Big City til den store pige, købt fra ny. Den var super lækker og vi var virkelig glade for den. Dog manglede den nogle af de features som Big Star suprême og Odder har.. Desværre døde vores barnevogn i sommers da der var skybrud, så da lillesøster var kommet til verden i oktober, sku vi jo ha en ny vogn! Der valgte vi at købe en Odder zip på x-dream stel. Dog brugt, men den var stort set som ny! 

Vi er vilde med vores vogn, den er så lækker! Fylder intet, vejer intet, er virkelig robust og vores kan bestemt holde til minimum et barn mere! 

Jeg vil til hver en tid anbefale odderen og især på x-Dream stel! 

Anmeld

12. april 2012

delimus

Odder zip på X-dream stel er vejen frem :-) Kan kun tilslutte mig de andre :-)

Anmeld

12. april 2012

BabyHL

Bertemor skriver:

Vi havde en emmaljunga Big City til den store pige, købt fra ny. Den var super lækker og vi var virkelig glade for den. Dog manglede den nogle af de features som Big Star suprême og Odder har..

Tror du, at Big City havde holdt til lillesøster også, hvis ikke den havde måttet lade livet i skybruddet?

Anmeld

12. april 2012

Morgensol

BabyHL skriver:

Tror du, at Big City havde holdt til lillesøster også, hvis ikke den havde måttet lade livet i skybruddet?

Ja helt sikkert!! Vi har den stående i kælderen, men den er total jordslået og grim, havde den ikke fået vand havde den været som ny! Den hverken hænger eller noget som helst! Det er udelukkende vandet der har dræbt den!  

(selvom den er så ødelagt og vi ikke kommer til at bruge den, har jeg vildt svært ved at smide den ud da det bare var en drøm at den sku gå i arv! Tosset, i know... )

Anmeld

12. april 2012

Dorthe1986

Zip på X-Dream stellet, ingen tvivl Vi har selv sådan en odder og jeg siger dig, det er en vogn man ikke kan fortryde´!

Anmeld

12. april 2012

Pige2009

BabyHL skriver:

Hej med jer!

Min kæreste og jeg v

Jeg har en Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel og ville til enhver tid vælge samme vogn igen Den er let at komme rundt med, nem at klappe sammen og kan højdejusteres på styret.

Jeg har den i min Renault Clio med halvdelen af bagsædet nede. Kia Rio er samme klasse, så jeg er ikke sikker på, at I kan have den i bagagerummet Hvis jeg var jer, ville jeg køre ud i forretningen og prøve at komme begge vogne i bagagerummet, så I er sikre på, at den vogn I vælger kan være i bagagerummet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.