Hvad gjorde du for din "one and only"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. april 2012

hmg86

Ja.. som overskriften siger..

Hvad gjorde I for jeres bedre halvdel til brylluppet??

- Holdt du tale?

- Sang du en sang?

- Havde du nogen udefra til at komme?

- Eller gjorde du ikke rigtig noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

M&R

Fynni skriver:

- Holdt du tale?

- Sang du en sang?

Hej... virker måske sådan lidt kliche agtigt men der er jo os et bryllup jeg vidste at hvis jeg skulle holde tale så ville jeg komme til at stå i en sø at tåre så´ sagde kun de højest nødvendige...
så fik brandt en cd med blandede numre som betyder noget for os og den spillede jeg da det blev mørke samtidig med at vi sende himmel lys op... det var et hit... men man er desværre ret afhæning af vejret... men lykkes det så er det så super smukt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2012

hmg86

M&R skriver:

Hej... virker måske sådan lidt kliche agtigt men der er jo os et bryllup jeg vidste at hvis jeg skulle holde tale så ville jeg komme til at stå i en sø at tåre så´ sagde kun de højest nødvendige...
så fik brandt en cd med blandede numre som betyder noget for os og den spillede jeg da det blev mørke samtidig med at vi sende himmel lys op... det var et hit... men man er desværre ret afhæning af vejret... men lykkes det så er det så super smukt

Wow.. sikke nogle gode billeder.. det ser rigtig flot ud..

Anmeld

13. april 2012

M&R

Fynni skriver:

Wow.. sikke nogle gode billeder.. det ser rigtig flot ud..

tak skal du have det var virkelig også godt... men det kræver bare at det ikke blæser ret meget eller regner... men jeg tog chancen og det passede bare perfekt

Anmeld

13. april 2012

Lone Jakobsen

jeg havde skrevet en tale til min mand

Anmeld

13. april 2012

Tvillingemor80

Jeg holdt tale

Anmeld

13. april 2012

Malene76

Fynni skriver:

- Holdt du tale?

- Sang du en sang?

Jeg holdt en tale for min mand til vores brullup. Jeg havde dog sagt inden brylluppet at jeg ikke ville stille mig op og sige noget, så han blev pænt overrasket og rigtig glad.  Det kan varmt anbefales at sige nogle ord som kommer fra hjertet til sin mand på sådan en dag.

KH Malene

Anmeld

13. april 2012

Lisbeth1985

Fynni skriver:

- Holdt du tale?

- Sang du en sang?

Jeg havde lavet en sang og holdte efter den en kort tale Og han blev rigtig glad for det, så det kan varmt anbefales

Anmeld

13. april 2012

Dot D

M&R skriver:

Det er rigtigt flot med de lys, men husk at det ikke er helt lovligt. Man skal høre politiet ad, når man skal bruge dem

Anmeld

13. april 2012

M&R

Dot D skriver:

Det er rigtigt flot med de lys, men husk at det ikke er helt lovligt. Man skal høre politiet ad, når man skal bruge dem

Jo det er lovligt nok hvis man overholder de vebrforhold man skal og og det er kun nødvendigt at ringe til politiet hvis det er nær vand... men jeg gjorde det nu alligevel:-) men reglerne følger med når man køber dem:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.