Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøgelund skriver: hvis det kun er coveret bagpå, så vil det ende med 275 kr. og det er med fragt, cover og montering.
hvis det kun er coveret bagpå, så vil det ende med 275 kr. og det er med fragt, cover og montering.
Ok har lige trykket " synes godt om " i face. Vender tilbage på et tidspunkt. God aften mvh Aise
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøgelund skriver: min kæreste og svoger tilbyder hjælp til at lave din iphone, eller shine den op. de tilbyder bla: skiftning af for og bagcover, hvis dit gamle er smadret. ny homeknap, hvis den er blevet sløv udskifting af cover, hvis du kunne tænke dig en helt ny stil hvis der er noget andet i stykker (højtaler, tænd-sluk knap, vibrator mv) http://www.facebook.com/pages/Fixphone/356118937756489 tjek siden ud, og syns godt om..
min kæreste og svoger tilbyder hjælp til at lave din iphone, eller shine den op.
de tilbyder bla:
skiftning af for og bagcover, hvis dit gamle er smadret.
ny homeknap, hvis den er blevet sløv
udskifting af cover, hvis du kunne tænke dig en helt ny stil
hvis der er noget andet i stykker (højtaler, tænd-sluk knap, vibrator mv)
http://www.facebook.com/pages/Fixphone/356118937756489
tjek siden ud, og syns godt om..
Nice Kan se det er på min elskede ø - FYN!
Baagøe skriver: Nice Kan se det er på min elskede ø - FYN!
det er det nemlig.
Bor selv i Odense Hvad koster et bagcover i sort til iPhone 3GS?
Baagøe skriver: Bor selv i Odense Hvad koster et bagcover i sort til iPhone 3GS?
hvor mange gb er det?
bøgelund skriver: hvor mange gb er det?
32
Baagøe skriver: 32
der hvor vi får dele fra, har pt ikke til 3éren. kun til iphone 4 og 4s. men vi arbejder lige videre i det, og ser om det er muligt at få.
bøgelund skriver: der hvor vi får dele fra, har pt ikke til 3éren. kun til iphone 4 og 4s. men vi arbejder lige videre i det, og ser om det er muligt at få.
OK
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128