FrkZier skriver:
hej dejlige tøser derude
( er ikke sikker på den ligger rigtigt)
jeg har leget med tanken om at jeg en dag i fremtiden skulle ege min egen butik, en tøj butik med det lækreste moderigtige tøj
jeg ved godt det er totalt far out og ufatteligt svært at realisere..
MEN hvis vi lige leger at jeg faktisk sidder nu og vil gå i gang med det her projekt, er der så nogen der har gode råd til: hvor i alverden starter man?
der må være nogen derude der er selvstændige, eller kender nogen der er det der kan komme med skide gode ideer 
Da jeg gik på handelsskolen for 100 år siden, lærte vi, at man skal have et komplet koncept, specifikt budget, analysere kundemålgruppen, kortlægge konkurrenter osv. osv., der er rigtig mange faktorer at tage hensyn til. Dengang var det relativt nemt at få finansering på plads, når man havde møde med en kunderådgiver i banken - når man havde fremlagt ovenstående, så fandt man som regel en iværksætterfornuftig løsning - den går bare ikke i dag - og slet ikke til en så butiksdødstruet branche som tøjbranchen, der er ufatteligt mange (både gamle og nye), der drejer nøglen om i disse år og ender med en stor gæld. Har du tænkt over, at det er benhårdt arbejde at starte et firma op - at det koster ufatteligt mange timer, som ikke går ret godt i spænd med små børn?
Det er måske en mulighed at starte på et iværksætterkursus og så få en masse god råd dér?
Anmeld