Transport af to drenge under 1½

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. april 2012

crille

Så lige en andens bruger indlæg, som rejste et rigtig godt spørgsmål, jeg godt kunne bruge hjlpe til. Hendes ældste er bare to år og min bonus søn når kun lige at fylde 13 måneder når han bliver storebror. 

Syntes flere af de forslag der var i anden tråd, er lidt tvivlsomme i mit tilfælde, da aldersforskellen lige er den grad mindre. 

Det skal lige siges at vi kun har bonussøn til den tid ca hver anden weekend, ved mindre vi aftaler andet, når jeg går hjemme. Jeg vil meget gerne kunen tage afsted og handle eller andet alene, men når jeg ser på tvillinge eller søskende vogne er det klapvogne og selv som brugt står de til en 3000+?? 

Er der nogen der har et godt link, eller et godt råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

crille

Hov prøvede lige på dba igen.. og der er jo flere tvillingebarnevogne til en bedre pris. Så skal der bare overvejes om vi kan finde plads til både en tvilling og en normal  

Anmeld

15. april 2012

crille

List trist at kun selv svare på eget debatindlæg.. Men sagen er at vi jo ikke er i vildrede, men bare søgte gode råd. 

Vi ser på problematikken når den opstår og så kan man jo altid investere i en brugt  tvilling til weekend brug, hvis det skulle synes rart  

God dag til alle, nu vil jeg køre ud og hente ynglyngsbonussen. Bliver en skøn dag  

Anmeld

15. april 2012

Valle81

Hej, vi har selv 12 mdr mellem vores drenge og vi har en tvillingevogn og kunne aldrig have undværet den og slet ikke i weekender hvor man mette skal noget.

Så helt klart tvillingevogn, vi købte Emmaljunga fra ny men ville i dag have valgt at købe brugt

Christina

Anmeld

15. april 2012

sarahb

Selv om der er 2 år mellem vores, er vores kæreste eje vores urban jungle mountain buggy duo. Den er fantastisk, nem at køre, nem at pakke sammen osv. Vi købte den også brugt til 3000 men det er ALLE pengene værd.
Selvom den store er 3,5 bruger vi den altid stadig når vi er ude. Og den skal også med til NY til Juni.

Anmeld

15. april 2012

norenberg

crille skriver:

Så lige en andens bruger indlæg, som rejste et rigtig godt spørgsmål, jeg godt kunne bruge hjlpe til. Hendes ældste er bare to år og min bonus søn når kun lige at fylde 13 måneder når han bliver storebror. 

Syntes flere af de forslag der var i anden tråd, er lidt tvivlsomme i mit tilfælde, da aldersforskellen lige er den grad mindre. 

Det skal lige siges at vi kun har bonussøn til den tid ca hver anden weekend, ved mindre vi aftaler andet, når jeg går hjemme. Jeg vil meget gerne kunen tage afsted og handle eller andet alene, men når jeg ser på tvillinge eller søskende vogne er det klapvogne og selv som brugt står de til en 3000+?? 

Vi har lige købt en tvillinge klapvogn tul 999 kr en rigtig lækker en i ønskebørn

Anmeld

15. april 2012

Silas&Mille

crille skriver:

Vi har to små med bare 13 måneder imellem.

Vi har investeret i en vogn mage til denne:

http://www.guloggratis.dk/bornetransport/klapvogn/carena/annonce/14810682-carena-double-swing-soeskendevogn

Den er super lækker at køre med og man kan ikke mærke forskel på at der sidder en tumling i den ene side og en baby i den anden (her tænker jeg vægt mæssigt).

Vi har også købt vores brugt.

Anmeld

15. april 2012

Pinkrose

crille skriver:

Hej jeg ved i babysam de har en tvillinge klapvogn, kan ikk huske mærke.men den kan man klikke fra hinanden så hvis man kun har et barn med ,Det syntes jeg var ret smart

Anmeld

15. april 2012

crille

Valle81 skriver:

Hej, vi har selv 12 mdr mellem vores drenge og vi har en tvillingevogn og kunne aldrig have undværet den og slet ikke i weekender hvor man mette skal noget.

Så helt klart tvillingevogn, vi købte Emmaljunga fra ny men ville i dag have valgt at købe brugt

Christina

Dejligt at høre om andre der har to med ca et år imellem  

Tror bestemt også det ender med en tvillingevogn.. Der ermange smarte slags  

Anmeld

15. april 2012

crille

sarahb skriver:

Selv om der er 2 år mellem vores, er vores kæreste eje vores urban jungle mountain buggy duo. Den er fantastisk, nem at køre, nem at pakke sammen osv. Vi købte den også brugt til 3000 men det er ALLE pengene værd.
Selvom den store er 3,5 bruger vi den altid stadig når vi er ude. Og den skal også med til NY til Juni.

Bliver også mere og mere sikker på at det bliver løsningen. Så må man lære at man tager det ekstra plads  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.