At mærke baby bobler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. april 2012

christina92

Hej tøser.

Tænkte på hvornår begyndte i at mærke baby? Altså ikke med spark og tumlen, men med de der små "bobler" ?

Og var i klar over at det var det? Har hørt man snildt kan forveksle det med alm luft i maven

Håber i kan hjælpe og komme med nogle søde baby boble historier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

JH12

Jeg fik de første rigtige bobler omkring uge 18, der var jeg ihvertfald sikker på det var dem..

jeg mærkede bare efter alm luft, prutter osv. og der var intet.. og derefter var jeg egentlig bare ikke i tvivl om det var den lille

Anmeld

12. april 2012

christina92

Joyce1986 skriver:

Jeg fik de første rigtige bobler omkring uge 18, der var jeg ihvertfald sikker på det var dem..

jeg mærkede bare efter alm luft, prutter osv. og der var intet.. og derefter var jeg egentlig bare ikke i tvivl om det var den lille

Uh spændene, så er der jo ikke mere end nogle uger til jeg måske kan mærke bøvsen.

Anmeld

12. april 2012

JH12

christina92 skriver:

Uh spændene, så er der jo ikke mere end nogle uger til jeg måske kan mærke bøvsen.

Jeg synes jeg mærket de bobler rigtig sent i forhold til hvad jeg har hørt fra andre.. Så mon ikke du er heldig at du mærker dem før.. Bare mærk godt efter, så kommer det nok snart

Anmeld

12. april 2012

christina92

Joyce1986 skriver:

Jeg synes jeg mærket de bobler rigtig sent i forhold til hvad jeg har hørt fra andre.. Så mon ikke du er heldig at du mærker dem før.. Bare mærk godt efter, så kommer det nok snart

Det kunne være skønt! Er så spændt på at mærke den, det hele er bare gået så stærkt de sidste to måneder.

Hvornår mærkede du så spark?

Anmeld

12. april 2012

JH12

christina92 skriver:

Det kunne være skønt! Er så spændt på at mærke den, det hele er bare gået så stærkt de sidste to måneder.

Hvornår mærkede du så spark?

Dejligt at tiden er gået hurtig.. Jeg synes tiden gik dræbende langsoomt indtil uge 20.. derefter er tiden heldigvis gået lidt hurtigere..

Jeg krydser fingre for du mærker bobler og spark meget snart

Jeg mærket spark fra 19+4 ..

Anmeld

12. april 2012

christina92

Joyce1986 skriver:

Dejligt at tiden er gået hurtig.. Jeg synes tiden gik dræbende langsoomt indtil uge 20.. derefter er tiden heldigvis gået lidt hurtigere..

Jeg krydser fingre for du mærker bobler og spark meget snart

Jeg mærket spark fra 19+4 ..

Tror tiden er gået hurtigt for mig da jeg har haft rigtig meget kvalme og har været i min første praktik, så hovedet har været fyldt af al mulig andet end at holde øje med dagene

tusind tak for de krydsede fingre

Anmeld

12. april 2012

Mutti2B

Det gjorde jeg da jeg var 14+2 . Det boblede og kildede i min mave. Men der gik et godt stykke tid før det kom igen.

Det første rigtige spark fik jeg i mandags da jeg var 20+5 ( min moderkage ligger foran) og hun har sparket hver dag og maaange gange siden

Anmeld

12. april 2012

christina92

Mutti2B skriver:

Det gjorde jeg da jeg var 14+2 . Det boblede og kildede i min mave. Men der gik et godt stykke tid før det kom igen.

Det første rigtige spark fik jeg i mandags da jeg var 20+5 ( min moderkage ligger foran) og hun har sparket hver dag og maaange gange siden

Min livmoder ligger meget bagud, så skal jeg nok faktisk ikke håbe på for meget for hurtigt  Det havde jeg slet ikke lige tænkt på.

Jeg må lige tænke lidt mere over det jeg mærker de næste dage, for vil bestemt kalde det en kildene fornemmelse 

Anmeld

12. april 2012

frk andreasen

1 graviditet var det 16 uge de fantastiske bobler indfandt sig

2 gravditet var det allerede i uge 12+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.