Ville i vække? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Anonym trådstarter

Nu må i ikke hate på mig eller tro jeg er verdens dårligste mor bare fordi jeg SPØRGER! Men er i tvivl fordi min datter på 6 måneder ikke plejer at sove på dette tidspunkt, men det har hun gjort de sidste to dage. Normalt kommer hun i seng kl. 19, men de sidste dage har hun været total kvæstet sen eftermiddag, og nu har hun sovet siden 16.15.. Nu er hun jo ikke træt kl 19 som hun plejer! Ville i lade hende sove eller vække hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Nu må i ikke hate på mig eller tro jeg er verdens dårligste mor bare fordi jeg SPØRGER! Men er i tvivl fordi min datter på 6 måneder ikke plejer at sove på dette tidspunkt, men det har hun gjort de sidste to dage. Normalt kommer hun i seng kl. 19, men de sidste dage har hun været total kvæstet sen eftermiddag, og nu har hun sovet siden 16.15.. Nu er hun jo ikke træt kl 19 som hun plejer! Ville i lade hende sove eller vække hende?

Ja , det ville jeg

Anmeld

12. april 2012

ano14316

Anonym skriver:

Her sover magnus lur kl 16. og han bliver puttet kl 20.00-20.30. og sover han længere end til kl 18, så bliver han vækket, for der spiser vi aftensmad.

lige nu sover han også uregelementeret, fordi kæresten ikke havde sagt at han havde haft slukket uret, så det gik forkert, hvilket jeg ikke havde opdaget.. grrr..

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja , det ville jeg

Hun vågnede lige da jeg havde skrevet indlægget, rimelig godt timet

Anmeld

12. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg ville ikke vække nej.. Børn sover fordi de er trætte også er min holdning at man ska lade dem sove, så kan det godt ske man er nødtil at være lidt længere oppe til aften men sådan er det jo bare

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Her sover magnus lur kl 16. og han bliver puttet kl 20.00-20.30. og sover han længere end til kl 18, så bliver han vækket, for der spiser vi aftensmad.

lige nu sover han også uregelementeret, fordi kæresten ikke havde sagt at han havde haft slukket uret, så det gik forkert, hvilket jeg ikke havde opdaget.. grrr..

Okay, jeg troede nemlig bare det var en dødssynd at vække en sovende baby, men det er jo også synd hvis hun ikke kan spise med os fordi hun sover, og at hun ikke kan passe sin rytme jo!

Men IIIH hvor irriterende for jer!

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg ville ikke vække nej.. Børn sover fordi de er trætte også er min holdning at man ska lade dem sove, så kan det godt ske man er nødtil at være lidt længere oppe til aften men sådan er det jo bare

Men det betyder jo også bare at hun ikke får spist med os til aften.. Så ved ikke?

Anmeld

12. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Men det betyder jo også bare at hun ikke får spist med os til aften.. Så ved ikke?

Det tænker jeg os er meget mindre vigtigt end at sove.. Jeg har været til flere fordrag gennem mit arbejde i en vuggestue hvor man simpelthen bliver frarådet at vække børn..

http://www.e-pages.dk/foa/188/6 Prøv evt og læs her

Anmeld

12. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det tænker jeg os er meget mindre vigtigt end at sove.. Jeg har været til flere fordrag gennem mit arbejde i en vuggestue hvor man simpelthen bliver frarådet at vække børn..

http://www.e-pages.dk/foa/188/6 Prøv evt og læs her

Okay Nu vågnede hun så af sig selv lige da jeg havde skrevet indlægget, så det gik jo

Anmeld

12. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Okay Nu vågnede hun så af sig selv lige da jeg havde skrevet indlægget, så det gik jo

Det var jo dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.