Hej Piger.
Jeg har desperat brug for hjælp, jeg blev mor for 11 dage siden til en dejlig lille pige. Men jeg har nogle spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Når min datter har fået sin tår mad, skiftet ble og er klar til sin søvn, ja så kan jeg ikke få hende til at sove. Jeg ved godt hun KUN er 11 dage gammel, men er det normal at nyfødte skriger og er urolig i næsten 1,5 time efter en amning ? Den eneste måde jeg kan få hende til at falde i søvn på er hvis hun ligger på min mave og jeg vugger hende i søvn. Men 1,5 time efter en amning ja så skal hun jo næsten have mad igen efter hun er faldet i søvn. Det er ikke fordi hun er sulten for jeg har prøvet og give hende bryst igen og MME men det ønsker hun ikke. Hun kan godt bruge sut men den spytter hun ud efter nogle minutter og så skriger hun enorm meget.
Kan i komme med nogle goe råd til mig?
Hun bliver puttet i sin lift og ind på sit værelse, jeg har også prøvet og tage liften ind til os i stuen men intet hjælper. Det er ligesom hun ikke kan finde ro i sin krop, og til sidst bliver hun så sur / hysterisk fordi hun er så overtræt.
Jeg tager imod alle fif, råd mm med kyshånd 
Anmeld