Tasken til Sygehuset..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2012

JH12

Jeg er ikke den første, og helt sikker heller ikke den sidste der spørger om gode råde..

Jeg står i den situation at jeg nok snart burde gå i gang med at pakke tasken til sygehuset.. Er kom ind i uge 36.
Jeg har en idé om hvad der skal pakkes, også alligevel ikke..

Hvis nogle vil dele deres erfaring med hvad de havde med, og hvad de havde brug for, ville det være en kæmpe hjælp..

selv noget så besalt som hvor mange stk af tingene.. om det var nødvendigt osv.. Vi har som udgangspunkt planer om at bruge vores eget tøj til barnet.. og vi har fået afvide hvis alt går som planlagt skal vi være på sygehuset i 2 dage..

På forhånd TUSIND tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

JH12

Slet ingen?

Anmeld

12. april 2012

L&V

Joyce1986 skriver:

Jeg er ikke den første, og helt sikker heller ikke den sidste der spørger om gode råde..

Jeg står i den situation at jeg nok snart burde gå i gang med at pakke tasken til sygehuset.. Er kom ind i uge 36.

Hvis nogle vil dele deres erfaring med hvad de havde med, og hvad de havde brug for, ville det være en kæmpe hjælp..

selv noget så besalt som hvor mange stk af tingene.. om det var nødvendigt osv.. Vi har som udgangspunkt planer om at bruge vores eget tøj til barnet.. og vi har fået afvide hvis alt går som planlagt skal vi være på sygehuset i 2 dage..

På forhånd TUSIND tak..

Prøv og søg i søge feldtet der er så mange der har skrevet det spørgsmål

Anmeld

12. april 2012

Timse

Har set dette link i en anden tråd, håber det kan hjælpe lidt

Anmeld

12. april 2012

Timse

Joyce1986 skriver:

På forhånd TUSIND tak..

og så prøver vi lige at citere og indsætte link

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste /tasken-til-foedslen.htm

Anmeld

12. april 2012

JH12

Timse skriver:

og så prøver vi lige at citere og indsætte link

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste /tasken-til-foedslen.htm

Tusind tak, det kan helt sikkert bruges..

Anmeld

12. april 2012

Timse

Joyce1986 skriver:

Tusind tak, det kan helt sikkert bruges..

Det var godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.