Linea nigra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2012

Anonym trådstarter

Ma-lu skriver:

Ved slet ikke hvad det er

Det er den streg nogle gravide får fra skambenet til navlen, andre får den hele vejen op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2012

Mira0911

1 gang ud af 2... 

Anmeld

13. april 2012

SukkerDronning

Jeg er født med den, min mor er født med den og min datter er født med den

Der var engnag en fysiklærer der sagde til min mor, at det kunne ikke lade sig gøre og at hun havde været gravid. Det var da hun gik i gymnasiet og det havde hun altså ikke

The joke is on him, for min datter kan jo ikke have været gravid, hun er nemlig kun 16 mdr.

Anmeld

13. april 2012

Ma-lu

Anonym skriver:

Det er den streg nogle gravide får fra skambenet til navlen, andre får den hele vejen op

Tak  

Så ved jeg godt hvad det er 

Sådan en ejer jeg ikke

Anmeld

13. april 2012

frk andreasen

1 gang fik jeg den i 8 mdr men den var meget svag brun farvet og var kun fra navlen og ned til underlivet

andengang kan jeg ikke huske hvornår kom men den var fra underlivet og hele vejen op til bryst benet osse meget svag brun farvet

Anmeld

13. april 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig Hvornår fik I Linea nigra i jeres første graviditet?

Ville være glad og stolt over min... Glæder mig til at det for håbentlig snart bliver min tur... Og at den måske bliverder for altid... Som et stolt minde om at være blevet mor...

Anmeld

13. april 2012

LilleMie

Jeg har stemt blank, da jeg først fik min efter fødslen, den kunne ikke ses da jeg var gravid, men da maven blev mindre kom stregen frem. Min datter er 2,5 måneder nu og den er der stadig, men det gør mig intet! Det er det eneste tegn på min krop, på at jeg har været gravid, så jeg er sluppet billigt!

Anmeld

13. april 2012

Tulle28

Kan ærlig talt ikke huske hvornår jeg fik den, men mener det var ret sent i graviditeten og den var ikke så tydelig igen. Heldigvis - synes ikke det ser så pænt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.