Legetelt til indendørs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.030 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. april 2012

Maja_4000

Kan det virkelig passe at der enten er biler , prinsesser eller BRs logo på ?! 

Er der ikke nogen som kender til et sted hvor man kan købe legetelte (meget gerne med bund) som ikke koster en formue og som man kan holde ud at se på i stuen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

132319

Du kan få et cirkustelt i Ikea

Anmeld

12. april 2012

Maja_4000

132319 skriver:

Det havde jeg helt glemt Måske det ender med det  Ville bare gerne finde et som passede liiidt bedre sammen med vores andre ting Hehe

Anmeld

12. april 2012

132319

Maja_4000 skriver:

Det havde jeg helt glemt Måske det ender med det  Ville bare gerne finde et som passede liiidt bedre sammen med vores andre ting Hehe

Hvad med bObles? Selvom de er ret pebrede 

Anmeld

12. april 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Kan det virkelig passe at der enten er biler , prinsesser eller BRs logo på ?! 

Er der ikke nogen som kender til et sted hvor man kan købe legetelte (meget gerne med bund) som ikke koster en formue og som man kan holde ud at se på i stuen ?

Dette har vi

Og han elsker det !

http://toys.otto-duborg.dk/wbc.php?sid=690631ea6af0&tpl=produktdetail.html&pid=7420&rid=269&recno=16

Anmeld

12. april 2012

Maja_4000

132319 skriver:

Hvad med bObles? Selvom de er ret pebrede 

Der er bare VILDT mange til salg brugt , så jeg bilder mig ind at de ikke er så gode 

Anmeld

12. april 2012

Maja_4000

morethanperfect skriver:

Dette har vi

Og han elsker det !

http://toys.otto-duborg.dk/wbc.php?sid=690631ea6af0&tpl=produktdetail.html&pid=7420&rid=269&recno=16

Ville gerne have et som var lukket i toppen Hehe

Anmeld

12. april 2012

delimus

132319 skriver:

Skal bare så meget have fat i det der cirkustelt :-) 

Manden siger det er aaaalt for tidligt at købe det. 
Hannah er kun 4 måneder ha ha, men det fløjter jeg sgi højt på, hun skal bare ha den. Så er den klar når hun er hi hi  

Anmeld

12. april 2012

132319

delimus skriver:

Skal bare så meget have fat i det der cirkustelt :-) 

Manden siger det er aaaalt for tidligt at købe det. 
Hannah er kun 4 måneder ha ha, men det fløjter jeg sgi højt på, hun skal bare ha den. Så er den klar når hun er hi hi  

Ikea har det med at lade ting udgå, så det er da bare at komme ud og købe det inden de ikke kan fåes længere

Om få måneder kan hun jo møffe/kravle rundt og så kan hun jo allerede dér få meget ud af det

Anmeld

12. april 2012

delimus

132319 skriver:

Ikea har det med at lade ting udgå, så det er da bare at komme ud og købe det inden de ikke kan fåes længere

Om få måneder kan hun jo møffe/kravle rundt og så kan hun jo allerede dér få meget ud af det

Uhh det må jeg sige til ham :-) Han arbejder i Sverige, så kommer ofte forbi en Ikea, i hvert fald oftere end os der bor i Vestjylland 

Så SKAL han altså tage en med hjem :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.