Hvilket drengeNavn passer til Rico :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. april 2012

MariaKyedDK

Nu er der mange der opretter de tråde, men kom faktisk til at tænke på at hvis vi får endnu en dreng, så ved mig og manden slet ikke hvad der passer til Rico. vi har prøvet alverdens drengenavne,så måske i kunne finde på nogle, det synes jeg i er super gode til, til de andre '

Så Rico og HVAD?

hvis vi får en pige skal hun hedde Karoline eller Sandra, manden er dog med på hun skal hedde Karoline, synes bare det navn er så LÆKKERT.

Knus fra Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2012

MortilCilas

Rico og Liam

Rico og Simon

Rico og Jamie

Rico og Tim

Ellers er der denne fantastiske hjemmeside  www.mitbarnsnavn.dk/navnemaskine .. sorry kan ikke gøre den blå

Anmeld

12. april 2012

MariaKyedDK

MortilCilas skriver:

Rico og Liam

Rico og Simon

Rico og Jamie

Rico og Tim

Ellers er der denne fantastiske hjemmeside  www.mitbarnsnavn.dk/navnemaskine .. sorry kan ikke gøre den blå

Liam kan jeg faktisk gode lide, men er ik så meget til de andre men tusind tak

Anmeld

12. april 2012

MortilCilas

MariaKyedDK skriver:

Liam kan jeg faktisk gode lide, men er ik så meget til de andre men tusind tak

Iorden

Jeg selv er vild med Liam, Lion, Leon. Som jeg gerne vil have til Cilas. Men er nu typen der skal se babyen først

Anmeld

12. april 2012

Musen5

Nicky

Benjamin

Gabriel

Kian

Anmeld

13. april 2012

Pigent

MariaKyedDK skriver:

Nu er der mange der opretter de tråde, men kom faktisk til at tænke på at hvis vi får endnu en dreng, så ved mig og manden slet ikke hvad der passer til Rico. vi har prøvet alverdens drengenavne,så måske i kunne finde på nogle, det synes jeg i er super gode til, til de andre '

Så Rico og HVAD?

hvis vi får en pige skal hun hedde Karoline eller Sandra, manden er dog med på hun skal hedde Karoline, synes bare det navn er så LÆKKERT.

Knus fra Mig

Rico og

Jamie 
Emil
Theis
Mike
Nicki
Oliver
Micas
Milas/Nilas
Tristan
Noah
William
Anton

Af jeres pigenavne kan jeg bedst lide Karoline  

Anmeld

13. april 2012

MariaKyedDK

Barnepigen skriver:

Rico og

Jamie 
Emil
Theis
Mike
Nicki
Oliver
Micas
Milas/Nilas
Tristan
Noah
William
Anton

Af jeres pigenavne kan jeg bedst lide Karoline  

Emil er rigtig sødt, de andre navne kan vi ik bruge da de navne er brugt tæt i familien, men kan os rigtig godt lide mike, men det hedder hans ene fætter. men er det egentlig forbudt at give sit barn et navn som et familiemedlem har ??????? '

Ja ik ! Karoline synes jeg faktisk os passer til rico.

Anmeld

13. april 2012

QueDee

MariaKyedDK skriver:

Emil er rigtig sødt, de andre navne kan vi ik bruge da de navne er brugt tæt i familien, men kan os rigtig godt lide mike, men det hedder hans ene fætter. men er det egentlig forbudt at give sit barn et navn som et familiemedlem har ??????? '

Nej, det er ikke forbudt. I bestemmer da selv .

Jeg synes Liam passer fint til Rico - eller måske Theis?

Anmeld

13. april 2012

MariaKyedDK

QueDee skriver:

Nej, det er ikke forbudt. I bestemmer da selv .

Jeg synes Liam passer fint til Rico - eller måske Theis?

ja det sjovt du nævner thais, fordi det snakkede vi selv om det navn da vi skulle vælge navn til rico

Anmeld

14. april 2012

Pigent

MariaKyedDK skriver:

Det er ikke forbudt at kalde sit barn det samme som hans fætter, men det vil da være træls at når man kalder Mike så er der to der kommer 

Rico og Emil kan jeg også godt lide

Du får lige nogle andre forslag 

Jonas
Isak
Frederik
Oscar
Philip
Adam
Rasmus
Malthe
Lucas/Lukas
Alex/Alexander 
Sander
Mathias  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.